ارائه بیش از ۵۰ دوره تخصصی و کاربردی در تقویم تابستانه آموزش های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۶ کد : ۷۲۴۱۳ آموزش و کارآفرینی
مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف تقویم آموزشی مربوط به تابستان ۱۴۰۳ را در ۱۰ دپارتمان تخصصی ارائه کرد.
ارائه بیش از ۵۰ دوره تخصصی و کاربردی در تقویم تابستانه آموزش های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، علی وفا مدیر این مرکز با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های آموزش تخصصی کاربردی در دپارتمان‌های‌ "فناوری اطلاعات" ، "منابع انسانی" ، "مدیریت و مهندسی صنایع" ، "علم داده" ، "اتوماسیون صنعتی" ، "مالی و حسابداری" ، "زبان انگلیسی"، "عمران و معماری" ، "شیمی و مکانیک" برای ایام تابستان برنامه ریزی شده است.

مهندس وفا در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 50 عنوان دوره تخصصی و کاربردی در تقویم تابستانه آموزش‌های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برای استفاده‌ی دانشجویان، اساتید و علاقمندان به حوزه‌های متنوع در دپارتمان‌های ذکر شده برنامه ریزی شده است، افزود: سال گذشته افزون بر 1100 نفر از  این دوره‌های تخصصی و مهارتی تابستانه سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بهره‌مند شدند.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 67641999-021 تماس و یا به آدرس پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نشانی http://Sharif.ac مراجعه کنند.

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف


نظر شما :