افتخاری دیگر برای بخش دانش بنیان استان البرز؛

انتخاب پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو از سوی وزارت علوم

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۷ کد : ۷۲۳۵۷ پژوهش و فناوری تاپ خبر
طی نامه‌ای از سوی معاون نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو از سوی وزارت علوم انتخاب شد.
انتخاب پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو از سوی وزارت علوم

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، این پارک به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، دکتر سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با توجه به عملکرد موثر و ارزشمند پارک علم و فناوری البرز در بخش‌های مختلف دانش‌بنیان و در نامه‌ای رسمی، انتخاب پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو را به  مهندس مهدی عباسی رئیس این پارک اعلام کرد.

پارک علم و فناوری البرز، دبیرخانه مالکیت فکری برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناوری را نیز بر عهده دارد.

معاون نوآوری و فناوری وزارت عتف در این نامه آورده است؛

جناب آقای مهندس مهدی عباسی

رئیس محترم پارک علم و فناوری البرز

با سلام و احترام

با عنایت به سوابق واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در آن پارک به موجب این حکم پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو انتخاب می‌شود. انتظار می‌رود با پیگیری مجدانه تحقق ماموریت‌های "توسعه جریان اقتصادی واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان"، "تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش و زنجیره تامین دارای مزیت رقابتی پایدار" و توسعه فناوری های این صنعت با تمرکز بر شبکه سازی واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری مرتبط با این حوزه" در اولویت دستور کار آن پارک قرار گرفته و در این مسئولیت خطیر با استفاده از  ظرفیت‌های موجود آن پارک و با هماهنگی و مشارکت سایر پارک‌های علم و فناوری در تکمیل حلقه‌های این زنجیره و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و ملی نسبت به انجام ماموریت‌های محوله اقدام نمایید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.


نظر شما :