سرپرست جدید جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱ کد : ۷۲۲۰۶ عمومی
طی مراسمی سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی کشور و جهادگران این واحد معرفی شد.
سرپرست جدید جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه‌وبویراحمد، اسد رازانی مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی 12 خردادماه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید جهاددانشگاهی استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: جا دارد از زحمات مهندس موسویان در طول دوران مسئولیت واحد تقدیر و تشکر بعمل آوریم و امیدوارم همچنان جهاددانشگاهی از تجارب ایشان به نحو مقتضی استفاده نماید. قطعا این تغییر می تواند به عنوان دمیدن یک روح جدید در واحد کهگیلویه‌وبویراحمد باشد.

وی افزود: برای سرپرست جدید واحد نیز آرزوی توفیق و سربلندی داریم، ایشان به عنوان یک جوان نخبه با ایده‌های جدید است که به یاری خداوند متعال و با کمک و همراهی جهادگران عزیز واحد، یک سری فعالیت های جدید در مسیر توسعه و ارتقای واحد شروع شود. با توجه به شرایط کاری و سختی کار در جهاددانشگاهی نسبت به سایر بخش ها، اگر کسی مسئولیت می پذیرد، به نوعی فداکاری می‌کند چرا که شیوه مدیریت در جهاددانشگاهی متفاوت است و باید با کار جهادی و تلاش دو چندان امور را مدیریت کرد.

مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی تصریح کرد: رؤسای واحدهای جهاددانشگاهی می بایست از همه ظرفیت‌های واحد سازمانی خصوصا منابع انسانی استفاده بهینه کنند که امیدواریم در دوران مدیریت جدید واحد کهگیلویه‌وبویراحمد و با همکاری جهادگران واحد، مسیرهای جدیدی باز شود.

رازانی با بیان اینکه واحدهای جهاد دانشگاهی کشور را می توان به سه دسته موفق، در حال توسعه و ناموفق تقسیم کرد، ادامه داد: واحد استان کهگیلویه ‌و بویراحمد واحد در حال توسعه است. واحدهای در حال توسعه با شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان فعالیت های خود در آن راستا متمرکز می کنند. امیدوارم با حمایت مسئولان استانی و دفتر مرکزی جهاددانشگاهی و گسترش همکاری ها با دانشگاه یاسوج ، در آینده واحد کهکیلویه و بویراحمد در چند زمینه اولویت دار استان ورود پیدا کند.

همچنین، سید داود موسویان رسیس سابق جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در ادامه این مراسم گفت: اگر موفقیتی در این واحد بود با همکاری و تلاش همه جهادگران و همکاران بوده و اگر کم کاری‌ای بوده حلالیت می‌طلبم. وی افزود: از همکاران انتظار دارم که با رعایت اخلاق، در فضای آرام و کار و با روحیه جهادی جهت ارتقای این واحد تلاش و همکاری کنند.

همچنین، دکتر صاحب سروش‌فر سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان کهگیلویه ‌و بویراحمد نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولان جهاددانشگاهی گفت: جهادگران واحد، بنده را از خودشان بدانند، یک دانشگاهی هستم و دست برادری به سوی همکاران دراز می‌کنم تا بتوانیم این واحد را توسعه دهیم.

وی افزود: همه ما سرباز جهاددانشگاهی هستیم و روحیه همکاری دارم و با نمایندگان و مسئولان استان تعامل داریم. امیدواریم با استفاده از تجارب و روحیه جهادی و کمک و همکاری جهادگران شاهد توسعه جهاددانشگاهی استان باشیم. برنامه محوری و داشتن پتانسیل و ظرفیت از اولویت‌های انتخاب معاونان و مدیران واحد است.

سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 5 سر فصل گیاهان دارویی، گردشگری، آبزی پروری، بلوط و نفت و گاز و پتروشیمی باید در مأموریت، اهداف و برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه‌و بویراحمد قرار گیرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از زحمات حدود ۲.۵ ساله سید داود موسویان، رئیس سابق این واحد تجلیل و دکتر صاحب سروش‌فر به‌عنوان سرپرست جدید این واحد معرفی شد.

کلید واژه ها: تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید


نظر شما :