برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی واحد زنجان/ تاکید بر تولید ۶۴۹ علم و فناوری در این نهاد

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۵ کد : ۷۲۰۸۰ عمومی تاپ خبر
با حضور دکتر مسلمی نائینی رییس‌ جهاددانشگاهی مراسم تکریم و معارفه رییس واحد زنجان برگزار شد.
برگزاری  مراسم تکریم و معارفه رییس جهاددانشگاهی واحد زنجان/  تاکید بر تولید ۶۴۹ علم و فناوری در این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی امروز (چهارشنبه ۹ خردادماه) در مراسم تکریم مهندس کامران جعفری رییس سابق جهاددانشگاهی واحد استان زنجان و معارفه دکتر طاهر یوسفی امیری رییس جدید این واحد اظهار کرد: با همکاری و هم‌فکری می‌توان مشکلات را برطرف کرد و باید با همدلی فضا را برای کار در این نهاد انقلابی فراهم کرده و از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر همکاری متقابل این نهاد با دانشگاه‌ها گفت: برگزاری چنین جلساتی در استان‌ها با حضور همه اعضا برکات زیادی به همراه دارد و با نظرات اعضا در استان‌ها آشنا می‌شویم.

وی مشورت را حایز اهمیت دانست و با بیان اینکه با هم‌فکری و مشورت می‌توان مشکلات را برطرف کرد ادامه داد: ۶۴۹ علم و فناوری در جهاددانشگاهی تولید شده است که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان ارزش دارد. نمونه آن تولید ۴ گیاه دارویی در این نهاد است که امیدواریم شاهد صادرات آن باشیم. 

رئیس جهاددانشگاهی به دارایی‌های فیزیکی در این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۲ پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که برنامه ریزی شده تا آنها را مولد سازی کنیم. همچنین زمین‌ها و اراضی بزرگی نیز داریم که با مشارکت بخش خصوص در حال افزایش بهره وری در آنها هستیم.

گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه در نشستی صمیمانه پای سخنان اعضای جهاددانشگاهی واحد زنجان نشستند.


نظر شما :