«پژوهش های فضا و مکان در شهر»؛ عنوان جدید فصلنامه معاونت پژوهش جهاددانشگاهی

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۱ کد : ۷۲۰۱۰ پژوهش و فناوری
بنابر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان فصلنامه پژوهشهای مکانی فضایی به «پژوهشهای فضا و مکان در شهر» تغییر کرد.
«پژوهش های فضا و مکان در شهر»؛ عنوان جدید فصلنامه معاونت پژوهش جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، پروانه انتشار رسانه غیر برخط پژوهشهای فضا و مکان در شهر در زمینه جغرافیا (تخصصی) به زبان فارسی و ترتیب انتشار فصلنامه به نام جهاد دانشگاهی در تاریخ 1402/11/02 به شماره ثبت 78539 صادر شد.

این فصلنامه در حوزه مطالعات شهری است که  از سال 1398 با اخذ امتیاز توسط جهاددانشگاهی با عنوان پژوهشهای مکانی فضایی کار خود را آغاز کرد. این فصلنامه با پیگیری ایده کلی معرفی مفهوم شهرشناسی و بازسازی حوزه مطالعات شــهری در زیست‌بوم علمی پژوهشی کشور برای اجتناب از آشفتگی‌های نظری و روش‌شناختی از میان موضوعات بی‌شمار بر مطالعه فضای شهری متمرکز است.

همچنین با تعهد به رویکرد میان‌رشته‌ای این حوزه، این نشریه مشوّق مطالعاتی خواهد بود که از مرزهای سنتی رشته‌ای فراتر می‌روند تا به درک جامعی از فضاهای شهری برسند. این فصلنامه حامی نوآوری‌های موضوعی و روش‌شناختی در این حوزه است که به پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نام خود را به «پژوهشهای فضا و مکان در شهر» تغییر داده است.

گفتنی است، فصلنامه پژوهشهای فضا و مکان در شهر به آدرس https://jspr.jdisf.ac.ir/ قابل دسترس برای اساتید، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و ... جهت ارسال مقالات است.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :