مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی گامی موثر در اجرای منویات رهبری است

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۱ کد : ۷۱۹۹۷ عمومی
کمال‌آبادی فراهانی در نشست عقد تفاهم‌نامه همکاری با جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی دارای پژوهشکده‌های موفق در حوزه ناباروری، خدمات مشاوره و سلامت روان بوده که بهره‌مندی از این ظرفیت می‌تواند گامی مؤثر در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهمیت فرزندآوری، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده باشد.
بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی گامی موثر در اجرای منویات رهبری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت گاز استان در نشست عقد تفاهم نامه همکاری با جهاددانشگاهی، هدف از انعقاد این تفاهم نامه هم‌افزایی، گسترش و تعمیق همکاری در زمینه انتقال تجارب، بهره مندی از ظرفیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، پژوهش و فناوری است.

وی افزود: جهاددانشگاهی دارای پژوهشکده های موفق در حوزه ناباروری، خدمات مشاوره و سلامت روان بوده که بهره مندی از این ظرفیت می تواند گامی مؤثر در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهمیت فرزندآوری، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده باشد.   

لازم به ذکر است؛ از موضوع این تفاهم‌نامه می توان به بهره‌مندی از استعدادها، ظرفیت‌ها و تجارب طرفین برای همکاری های پژوهشی و فناوری، آموزش و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی، تولیدی و خدماتی در حوزه سلامت اشاره کرد که به مدت یکسال به امضای جهاددانشگاهی و شرکت گاز استان رسید.


نظر شما :