در نشست رییس جهاددانشگاه لرستان با معاون سیاسی استانداری مطرح شد:

جهاددانشگاهی لرستان را بازوی توانمند مدیریت ارشد استان می‌دانیم

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۳ کد : ۷۱۵۴۶ عمومی
رییس جهاددانشگاهی لرستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
جهاددانشگاهی لرستان را بازوی توانمند مدیریت ارشد استان می‌دانیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی لرستان؛ دکتر فرهاد فرامرزیان، رئیس این واحد ۲۷ اردیبهشت ماه در دیدار با احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، درمانی، رسانه‌ای و آموزشی اظهار کرد: جشنواره اقوام ایران‌ زمین به‌همت جهاددانشگاهی با مشارکت دانشگاه لرستان و برخی دستگاه‌ها، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین، بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش لباس و عکس برگزار و در مجموع ۸۰۰ اثر به دبیرخانه آن ارسال شده است.

فرامرزیان با یادآوری اینکه آیین اختتامیه جشنواره ملی اقوام ایران‌زمین با حضور دکتر خادمی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و دکتر رشید جعفرپور، مسئول بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های جانبی، تجلیل از خانواده شهدا و حضور خادمین رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) از بخش‌های آیین اختتامیه این جشنواره خواهند بود.

رییس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در راستای کمک به افزایش جمعیت به‌عنوان یکی از مسائل روز کشور گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار پرونده زوجین در مرکز درمان ناباروری این واحد تشکیل شده‌ و خدمات مختلفی به آنان ارائه شده و می‌شود.

جهاددانشگاهی لرستان را بازوی توانمند مدیریت ارشد استان می‌دانیم

همچنین احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این دیدار با اشاره به پویایی و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان گفت: این نهاد انقلابی و جهادی با داشتن ظرفیت‌ها و نیروی انسانی باهوش و جوان می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما جهاد دانشگاهی را بازوی توانمند و کمک کار مدیریت ارشد استان دانسته و از آن حمایت می‌کنیم، تأکید کرد: در شرایط اقتصادی کشور و استان می‌توان از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه و پیشرفت لرستان بیشتر و بهتر استفاده کرد.

یاوری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی پل ارتباط بین دانشگاه و نیازمندی‌های جامعه است، اضافه کرد: مزیت نسبی استان لرستان گردشگری است و برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین؛ توسط جهاد دانشگاهی استان می‌تواند در جهت معرفی بهتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری، آداب، سنت‌ها، سوغات، موسیقی و... استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب دو رسانه خبرگزاری ایسنا و ایکنای جهاد دانشگاهی، اضافه کرد: انعکاس اخبار در دو خبرگزاری بدون جهت‌گیری سیاسی است و در ایام انتخابات؛ شاهد فعالیت مطلوب این دو خبرگزاری بودیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی لرستان