رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی:

توانمندسازی متخصصان در برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از مهمترین رسالت‌های جهاددانشگاهی است

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۷ کد : ۷۱۵۴۴ پژوهش و فناوری
رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: افراد در محیط دانشگاه، متخصص و در محیط کار، متبحر می‌شوند ولی لزوما حرفه‌ای نمی‌شوند لذا توانمندسازی متخصصان، در برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از مهمترین رسالت‌های جهاددانشگاهی است.
توانمندسازی متخصصان در برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از مهمترین رسالت‌های جهاددانشگاهی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر حسین امینی مشهدی در کنفرانس علمی یک روزه کاربرد لیزرهای کم توان در علوم پزشکی که در محل تالار فردوسی مجتمع دکتر شریعتی جهاددانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه هنوز در کشور، موضوعات بین رشته‌ای جدی گرفته نمی‌شود که در جهاددانشگاهی سعی بر آن است با برگزاری چنین رویدادهایی به موضوعات بین رشته‌ای توجه ویژه‌تری شود.

وی با اشاره به این که جهاددانشگاهی به دنبال انجام کارهای روی زمین مانده است، ادامه داد: یکی دیگر از رسالت‌های جهاددانشگاهی، ورود دانش به زندگی مردم است.

امینی‌مشهدی جهاددانشگاهی را یک نهاد واسطه‌ و دانش بنیان توصیف کرد و افزود: این نهاد در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهش و فناوری، پزشکی و فرهنگی، مشغول خدمت گذاری به جامعه می‌باشد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزاری دوره‌های مهارت محور در حوزه آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت را از دیگر وظایف جهاددانشگاهی ذکر کرد و گفت: سیستم آموزشی ما از فقدان مهارت رنج می‌برد، از این رو جهاددانشگاهی برگزاری دوره‌های کاربردی و مهارت‌محور برای توانمندسازی فراگیران و متخصصان در زمینه‌های مختلف در مراکز آموزشی خود  را مدت‌ها است که در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است، که در کنفرانس علمی یک روزه کاربردهای لیزرهای کم توان در علوم پزشکی که توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی برگزار شد، متخصصین رشته‌های مختلف علوم پایه، متخصصین دندانپزشکی، قلب و عروق، فیزیک پزشکی، مهندسی پزشکی و فیزیوتراپی به بیان کاربردهای لیزرهای کم توان در علوم مختلف پزشکی پرداختند.


نظر شما :