بازدید معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از پژوهشکده سرطان معتمد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۷ کد : ۷۱۱۴۳ پژوهش و فناوری
دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به همراه مدیران کل این معاونت از آخرین دستاوردهای پژوهشکده سرطان معتمد بازدید کرد.
بازدید معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از پژوهشکده سرطان معتمد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر سیدرضا طباطبائی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی، اسد رازانی مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمانها و مراکز، محمدامین صالحی نژاد مدیرکل امور مجلس جهاددانشگاهی با حضور در پژوهشکده سرطان معتمد از آخرین دستاوردهای پژوهشکده بازدید کردند.

دکتر حسن فارسی در این بازدید، ضمن عرض خداقوت به مدیران و پژوهشگران پژوهشکده معتمد، گفت: امروز معتمد یکی از مراکزی است که قابلیت جهش دارد.

دکتر رامین صرامی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی نیز در این بازدید گفت: پژوهشکده معتمد در‌ میان تمامی مراکز تحقیقاتی حوزه سرطان کشور رتبه نخست را کسب کرده است و یکی از عوامل موفقیت پژوهشکده پیشبرد اهداف از قبل برنامه ریزی شده در بلند مدت است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی پس از بازدید از آخرین دستاوردهای پژوهشکده معتمد، گفت: با تلاش علمی پژوهشگران پژوهشکده معتمد در مرزهای دانش ،زمینه جهش اساسی برای پژوهشکده معتمد فراهم شده است.

دکتر فارسی گفت: دربازدید امروز، شاهد یک مجموعه جوان، منسجم، خلاق و نوآور بودم. با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه پژوهش و فناوری در پژوهشکده معتمد فکر می‌کنم با تلاش هایی که پژوهشگران در مرزهای دانش در حوزه های مختلف درحال انجام هستند زمینه جهش اساسی برای پژوهشکده معتمد فراهم شده است.

وی با بیان اینکه موضوع اصلی پژوهشکده یعنی سرطان سینه با رویکرد حل مسئله یکی از موضوعات راهبردی کشور است، اظهار داشت: امروز موضوع جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش نرخ رشد جمعیت در کشور بسیار حائز اهمیت است و طبیعتا برای این برنامه بزرگ در کشور، «مادر خانواده» محور است و توجه پژوهشکده معتمد به موضوع سلامت بانوان و مادران می تواند در این زمینه نقش اساسی داشته باشد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، افزود: طبیعتاً ما هم به عنوان دفتر مرکزی وظیفه داریم از زحمات و تلاش های همکارانی که واقعا با فرهنگ جهادی مشغول به کار هستند حمایت کنیم. فرهنگ جهادی در اجزاء مختلف پژوهشکده معتمد دیده می شود. امروز برخی از مشکلات در زمینه زیرساخت ها مشاهده شد، امیدواریم که بتوانیم نقش خود را را ایفا کرده و در مسیر پیشرفت و عزت آفرینی قدم برداریم و طبیعتا اگر زیرساخت ها فراهم و مهیا باشد، پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی می تواند یکی از کانون های اصلی مهاجرت معکوس نخبگان باشد.


نظر شما :