بازدید برخی از روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۹ کد : ۷۱۰۰۴ پژوهش و فناوری تاپ خبر
برخی از روسای واحدهای سازمانی، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مدیران کل جهاددانشگاهی از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد بازدید کردند.
بازدید برخی از روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، پیش از ظهر امروز دوشنبه ( 17 اردیبهشت‌ماه)  برخی از روسای واحدهای سازمانی، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مدیران کل جهاددانشگاهی با حضور در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران از دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد بازدید کردند.

مدیران جهادی در این بازدید از نزدیک با دستاوردهای به نمایش درآمده آشنا شدند و در گفت‌وگو با دانش آموزان سمپاد و  برگزیده جشنواره‌های خوارزمی در جریان طرح‌ها و ایده‌های آنان قرار گرفتند. 

گفتنی است روز گذشته دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی از این نمایشگاه بازدید  و بر لزوم برنامه‌ریزی برای نوجوانان از سنین کم تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم این نوجوانان در بزرگسالی نیز کارهای موفقیت‌آمیز انجام دهند از همین حالا و در سنین نوجوانی‌شان باید برنامه‌ریزی را شروع کرد.

برگزاری این نمایشگاه تا ساعت 17 امروز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران واقع در خیابان حجاب ادامه دارد و در آن امکان گفتگو پیرامون طرح‌ها و پژوهش‌ها برای دانش آموزان و بازدیدکنندگان فراهم‌شده است.


نظر شما :