اکران اختصاصی فیلم سینمایی«پرویزخان » در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹ کد : ۷۰۸۲۰ فرهنگی
همزمان با فرارسیدن روز معلم و گرامیدشت مقام شامخ استاد، فیلم سینمایی در حال اکران و تحسین شده « پرویزخان» با هماهنگی سازمان هنری رسانه­ای اوج به صورت اکران اختصاصی برای همکاران سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نمایش درآمد.
اکران اختصاصی فیلم سینمایی«پرویزخان » در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، همزمان با فرارسیدن روز معلم و گرامیدشت مقام شامخ استاد، فیلم سینمایی در حال اکران و تحسین شده « پرویزخان» با هماهنگی سازمان هنری رسانه­ای اوج به صورت اکران اختصاصی برای همکاران سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نمایش درآمد و با استقبال گسترده همکاران سازمان مواجه شد.

این درام ورزشی به تهیه کنندگی عطا پناهی و کارگردانی علی ثقفی روایتی است از بازیکنان ستاره و با تجربه تیم ملی فوتبال که به دنبال اختلاف با مربی به صورت دسته جمعی استعفا می­دهند و پرویز دهداری مربی وقت با تشکیل تیم ملی تازه­ای متشکل جوانان گمنام، راهی مسابقات ملی می­شوند که در نهایت تعدادی از همان بازیکنان ستارهای بزرگ فوتبال امروز کشورمان شدند.

پرویز دهداری به عنوان معلم اخلاق با تربیت اسطوره ­های بزرگ ورزشی کشور نمادی از معلمان دلسوز کشورمان است.

گفتنی است، این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به نامزدی در 9 رشته شد و سیمرغ بلورین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.


نظر شما :