استاندار کردستان از رییس جهاددانشگاهی استان تجلیل کرد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۵ کد : ۷۰۸۰۷ عمومی
استاندار کردستان به پاس خدمات ارزنده جهاددانشگاهی استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از رییس این نهاد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
استاندار کردستان از رییس جهاددانشگاهی استان تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا ضمن تشکر و قدردانی مجدد از حضور مردم حماسه آفرین کردستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مردم مومن، زمان شناس و با بصیرت کردستانی با حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاوداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دید‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

استاندار کردستان در همین راستا به پاس فعالیت های ارزنده و مساعی جهاددانشگاهی استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از رئیس این نهاد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

گفتنی است جهاددانشگاهی استان کردستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های خود در ایام انتخابات با هدف ایجاد فضای گفتمانی مناسب، ضمن برگزاری نشست های تخصصی با حضور دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ده ها نشست خبری نیز با حضور صاحبنظران استانی برگزار و در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآن( ایکنا) منتشر کرده است.

همچنین مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی، به منظور بررسی مشارکت سـیاسی مردم در انتخابات، در چند مرحله اقدام به انجام نظرسنجی در مناطق مختلف شهری و روستایی نمود که یکی از مهمترین اقدامات این نهاد بود.


نظر شما :