مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

بهره‌مندی از توان جهاددانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان ضروری است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۱ کد : ۷۰۷۷۵ عمومی
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استفاده از توان جهاددانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان ضروری بوده و ما آماده همکاری فی‌مابین هستیم.
بهره‌مندی از توان جهاددانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان ضروری است

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان زنجان، جواد بازرگان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان زنجان، با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی استان در همکاری با این اداره‌کل، اظهار کرد: طی ادوار مختلف برنامه‌های مشترکی تدارک و اجرایی شده است که نتایج مطلوبی را شاهد بودیم و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

وی تصریح کرد: برای تسهیل امور جوانان باید از هر فرصت و امکانی بهره برد و ما جهاددانشگاهی استان را ظرفیتی در این راستا می‌دانیم که جوانان را در مسیرهای تعریف شده می‌تواند پرورش داده و برای آنها مسیر تعریف کند.

او با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی و آشنا کردن جوانان علاقه‌مند به کسب و کار از جمله توانمندی‌های جهاددانشگاهی استان است که امیدواریم با انعقا تفاهم‌نامه به این مهم دست یابیم، اظهار کرد: صنعت ورزش از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان به آن ورود کرد. قطعا استفاده از ظرفیت‌های متقابل، می‌تواند ما را به اهداف در نظر گرفته شده برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان در هر برهه‌ای آماده همکاری با جهاددانشگاهی است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به نتایج مطلوب همکاری بین‌بخشی جهاد با اداره‌کل ورزش و جوانان، گفت: این اداره‌کل در ادوار مختلف کمک حال جهاددانشگاهی بوده و تجارب خوبی از این همکاری ثبت شده است که امیدواریم ادامه دار باشد.

وی تصریح کرد: یکی از ماحصل همکاری فی‌مابین فعالیت مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در جهاددانشگاهی است که در حال حاضر حدود ۳۰ تیم در آن مستقر بوده و جوانان در حال فعالیت هستند. البته تعدادی از تیم‌ها نیز رشد کرده و مستقل شده‌اند.

طاهر یوسفی‌امیری تصریح کرد: یکی از تاکیدات در جهاددانشگاهی این است که به‌ جای حمایت مستقیم فرهنگ اشتغال و ارتقا اعتماد به‌نفس در جوانان را جزو اهداف خود بگنجاند تا جوانان بتوانند به‌عنوان کارآفرین، مسیر شغلی درستی را طی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه توجه به زنجیره ارزش بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید به موضوع جوانان به‌صورت سیستماتیک توجه و همه بخش‌ها مدنظر قرار گیرد تا به نتیجه موردنظر دست یابیم.

لازم به ذکر در این دیدار تفاهم‌نامه‌ ارائه خدمات هدایت شغلی و استعدادیابی و مشاوره شغلی حمایت از اجرای طرح‌ها و برنامه‌ای الگویی و انگیزشی شغلی و کارآفرینی و اشتغال گروه‌های هدف (جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال) منعقد شد.


نظر شما :