خبرگزاری ایسنای گیلان، رسانه برتر استان معرفی شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۱ کد : ۷۰۶۹۰ فرهنگی
خبرگزاری ایسنا با کسب ۴ عنوان در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» و جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد.
خبرگزاری ایسنای گیلان، رسانه برتر استان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی گیلان، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» و همچنین اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با حضور محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، امیرحسین طاهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان، مسئولان استانی و مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

 اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای گیلان ویژه آثار رسانه‌ای منتشر شده در بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۱۰ دی‌ماه سال ۱۴۰۲، در بخش‌های یادداشت و مقاله، گزارش و عکس برگزار شد، ۴۳۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از ۹ اثر برگزیده و همچنین خبرگزاری ایسنا به عنوان رسانه برتر که بیشترین ارسال اثر را به جشنواره داشت، تجلیل شد.

جشنواره «در مسیر انتخاب» که در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای رسانه‌های استان در انتخابات سال ۱۴۰۲ با هدف معرفی نقش و کارکرد مهم رسانه‌های مکتوب و مجازی در انتخاب آگاهانه و ایجاد فضای پر شور و شعور انتخاباتی، افزایش سطح آگاهی عمومی و ترغیب به مشارکت حداکثری، روشنگری و حفظ انسجام و پشتوانه اجتماعی با رویکرد امید در رشته‌های خبر و گزارش خبری، مصاحبه، عکس، تیتر، یادداشت، مقاله، موشن گرافی، اینفوگرافی برگزار شد و ۴۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری از ۲۳ اثر برگزیده تجلیل شد.

پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد.

سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند.

مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

محدثه مهدوی در جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» با اثر «کدام طیف‌های سیاسی بیشترین داوطلبین را در انتخابات دارند» در بخش خبر و گزارش خبری موفق به کسب مقام سوم شد.


نظر شما :