آغاز همکاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی با دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۳ کد : ۷۰۶۲۴ پژوهش و فناوری
معاون آموزشی و مدیران حوزه‌های آموزش و پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بر افزایش همکاری‌های دو مجموعه تاکید کردند.
آغاز همکاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی با دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر احمد مولودی معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: این سازمان رسالت‌های متعددی همچون عرضۀ خدمات پژوهشی، آموزشی و اطلاع‌رسانی به دانش‌آموختگان دانشگاهی، تجاری‌سازی نتایج تحقیقات و آموزش‌های مهارتی تخصصی و ترویج کارآفرینی را دنبال می‌کند.

دکتر حسن اژدری زرمهری معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی فعالیت‌های موثری داشته و گام‌های موفقیت آمیزی در جهت رشد و ارتقاء شهرستان برداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد تا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی منجر به ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و تسریع در نیل به اهداف طرفین گردد.

پس از آن بازدید میدانی از فضاهای آموزشی، پژوهشی و خدماتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه صورت گرفت و قابلیت‌های مجموعه و زمینه‌های همکاری ارزیابی گردید.

در پایان این نشست مقرر گردید تفاهم‌نامه‌ همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منعقد شود.

 

 


نظر شما :