حضور رییس جهاددانشگاهی در جمع جهادگران سازمان علم و صنعت/ مهم‌ترین وظیفه این نهاد تولید دانش فنی است

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۳ کد : ۶۹۶۷۵ عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی در جمع جهادگران سازمان علم و صنعت مهم‌ترین وظیفه این نهاد را تولید دانش فنی دانست و گفت: جهاددانشگاهی دارایی‌های علمی زیادی دارد که باید تبدیل به محصول شود.
حضور رییس جهاددانشگاهی در جمع جهادگران سازمان علم و صنعت/ مهم‌ترین وظیفه این نهاد تولید دانش فنی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست هم‌اندیشی دکتر حسن مسلمی نایینی رئیس جهاددانشگاهی و هیئت همراه با جهادگران سازمان علم و صنعت عصر امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برگزار شد.

دکتر مسلمی نائینی در این نشست با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پیشاپیش عید نوروز را به اعضای سازمان جهاددانشگاه علم و صنعت و تمامی جهادگران در سراسر کشور تبریک گفت و برای آنان در سال ۱۴۰۳ آرزوی سالی سرشار از معنویت، بهروزی، سلامتی و موفقیت کرد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارایی‌های علمی زیادی دارد که باید تبدیل به محصول شود ادامه داد: همان گونه که در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، در مشارکت با بخش خصوصی اقدامات خوبی آغاز شده است، در رابطه با دارایی‌های علمی سازمان علم و صنعت نیز باید از طریق مشارکت با بخش خصوصی و تامین سرمایه در گردش فرایند تجاری سازی آنها انجام شود.

رئیس جهاد دانشگاهی در پاسخ به دغدغه جهادگران سازمان علم و صنعت، مهم‌ترین وظیفه این نهاد را تولید دانش فنی دانست و افزود: در ادامه این دانش فنی به کمک شرکت‌های دانش بنیان و فناور و بخش خصوصی تجارتی سازی می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های این نهاد را ارتقای بهره‌وری و جلوگیری از رکود علمی اعضای هیئت علمی ذکر کرد و ادامه داد: همانگونه که برای اعضای غیر هیئت علمی در نظر داریم با اجرای طرح معراج وضعیت احکام حقوقی آنها را ساماندهی کنیم، برای جذب فناوران نیز اقداماتی انجام شده است تا آنها نیز همانند اعضای هیئت علمی از مزایای مربوطه برخوردار شوند.

در بخش دیگری از این نشست اعضای سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت به بیان دغدغه‌های خود پیرامون امور معیشتی و... پرداختند.

 همچنین دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در سخنانی به تدوین برنامه تحول جهاددانشگاهی و شیوه ارزیابی رؤسای واحدهای سازمان اشاره کرد و دکتر سید رضی آقا سیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع نیز در سخنانی به صورت بر خط به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه‌های جهاددانشگاهی در حوزه مسکن و وضعیت معیشت، تبدیل وضعیت و... پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات مهندس حمید آب روشن رئیس اسبق سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت، دکتر ولی الله روشن رئیس جدید این واحد سازمانی معارفه شد.


نظر شما :