رونمایی از اپلیکیشن نئوبانک جهاددانشگاهی/ مسیر شفافیت مالی در این نهاد هموارتر میشود
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در جلسه هیات رییسه این نهاد با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی از اپلیکیشن «نئوبانک» این نهاد رونمایی شد.
رییس جهاددانشگاهی در این مراسم که امروز دوشنبه 21 اسفندماه برگزار شد اظهار داشت: انشاءالله این اقدام مبدأ تحولات بیشتر و شفافیت دقیقتر مالی در این نهاد شود.
در ادامه این مراسم دکتر سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به ارائه توضیحاتی در خصوص اپلیکیشن «نئوبانک» پرداخت و گفت: این اپلیکیشن یکی از ابزارهای حوزه فناوری مالی(فین تک) است که در دنیا مرسوم بوده و در کشور ما نیز برخی از بانکها در قالب «بلو بانک و اُبانک» و... آن را ارائه دادهاند.
وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به تنوع سبد خدمات، کثرت مخاطبین و همچنین گستردگی شبکه ساختاری، نیاز به شفافسازی و نظمبخشی به حوزه مدیریت منابع خود را داشت که با تدبیر همکاران در شرکت دانشبنیان جهاددانشگاهی، شرکت جهش پرداز را مختص موضوع نئوبانک قرار دادند.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی ادامه داد: این برنامه کاربردی ضمن ارائه خدمات عمومی بانکی مانند نقل و انتقالات، دریافت و پرداخت وجه و موضوعات متداولی که در دیگر اپلیکیشنهای بانکی وجود دارد بهصورت اختصاصی با توجه به اقتضائات جهاددانشگاهی تعریف شده است.
وی با ذکر مثالی گفت: در نسخههای تکمیلی این اپلیکیشن راهکارهای تخصصی در حوزه دریافت و پرداخت شهریه شبکه آموزش جهاددانشگاهی، ایجاد اعتبار برای اعضای هیأت علمی و همچنین در حوزه درمان زیرسیستمهای اختصاصی برای بیماران، پزشکان و کنشگران شبکه درمان جهاددانشگاهی طراحی شده است.
دکتر آقاسیدی بابیان اینکه در گام نخست این اپلیکیشن برای اعضای این نهاد فعال میشود، ادامه داد: در آینده برنامهریزی شده تا پرداختهای غیر نقدی و رفاهیات حتی حقوق جهادگران در قالب این سامانه تعریف میشود و در نهایت نیز با ایجاد اعتبار برای کاربران امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی را از قِبَلِ این اعتبار برای اعضا داشته باشیم.
وی در خصوص جامعه مخاطب اپلیکیشن نئوبانک بیان کرد: جامعه مخاطب آن همه کنشگران جهاددانشگاهی با اولویت اعضای این نهاد و پس از آن مشتریان، فراگیران، پزشکان و... هستند. در گامهای بعدی نیز تمام افرادی که با جهاددانشگاهی رابطه مالی دریافتی و پرداختی دارند میتوانند عضو این سامانه شوند که اطلاعرسانیهای تکمیلی انجام خواهد شد.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی تأکید کرد: این یک مسیر جدید است و نیازمند راهنمایی، ارائه بازخوردها و ایرادات احتمالی و پیشنهاداتی هستیم که میتواند این اپلیکیشن را بهتر کرده و مسیر شفافیت را روشنتر کند.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در رابطه با مسیرهای ارتباطی اعضای جهاددانشگاهی با اپلیکیشن نئوبانک گفت: مسیرهای ارتباطی با این سامانه مرکز تماس و سیستم بازخورددهی است که در خود کارتها و اپلیکیشن بهصورت شفاف بیان شده است.
در این مراسم مهندس علی قهری مدیر پروژه و مدیر عامل شرکت جهش پرداز نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاددانشگاهی بیان کرد: این اپلیکیشن حاصل 27 سال تجربه و تلاش بنده و همکارانم در زمینه سیستمهای بانکی است و اگرچه امروز چند آیکون دارد، اما زحمات بسیاری پشت آن قرار دارد که امروز توانستیم آن را برای جهاددانشگاهی آماده و رونمایی کنیم.
وی در خصوص خدمات این اپلیکیشن توضیح داد: اپلیکیشن نئوبانکی که وجود دارد دارای یک سری سرویسهای عمومی مانند تسهیلات، بن کارت، خرید شارژ و ... است. در ادامه مسیر سرویسهای دیگری را مانند سرویس ناجی، بیمه و... به این اپلیکیشن اضافه میکنیم تا آن را به سوپراپلیکیشن نئوبانک تبدیل کنیم و زنجیره تأمین را بهصورت مکانیزه در این نهاد پیش ببریم.
نظر شما :