قدردانی استاندار یزد از فعالیت پویای رسانه ایکنا جهاددانشگاهی یزد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۶۹۵۲۷ فرهنگی
مهران فاطمی با اشاره به فعالیت رسانه ایکنا در استان گفت: مجموعه خبرگزاری ایکنا که محوریت فعالیت‌ها و پوشش اخبار قرآنی را برعهده دارد، در استان بسیار فعال و پویا است و همیشه اخباری که از این رسانه دنبال می‌کنم، در صدر قرار دارد.
قدردانی استاندار یزد از فعالیت پویای رسانه ایکنا  جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: خوشبختانه مجموعه‌ها و اتحادیه قرآنی در استان بسیار فعال هستند و هر ساله که این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، ویترین فعالیت‌ها و محصولات و تولیدات متنوع قرآنی در استان بوده و برای اقشار مختلف قابل استفاده است.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: امسال به‌عنوان اولین استان و قبل از ماه رمضان این نمایشگاه برقرار شد و امیدوارم مردم با حضور خود در این نمایشگاه از محصولات متنوع و خدمات ارزشمند که ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

استاندار یزد با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایکنا  جهاددانشگاهی یزد در پوشش اخبار استان گفت: مجموعه خبرگزاری ایکنا که محوریت فعالیت‌ها و پوشش اخبار قرآنی را برعهده دارد، در استان بسیار فعال و پویا است و همیشه اخباری که از این رسانه دنبال می‌کنم، در صدر قرار دارد و جا دارد از مجموعه این رسانه به‌ویژه در استان، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

یادآور می‌شود، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان از ۱۷ اسفندماه در تالار مرکزی یزد واقع در امامشهر، بلوار امام حسین(ع) برپا شده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت پنج روز برای بازدید عموم دایر است.

ایکنا آیینه‌ای برای انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های قرآنی است

محمدرضا دهقانی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در بازدید از غرفه ایکنا گفت: این نمایشگاه مورد استقبال خوبی از سمت مردم قرار گرفته و فرصتی فراهم شده تا هم اقشار مختلف و هم فعالان حوزه قرآن و عترت، در آستانه ماه مبارک رمضان با دستاورهای این حوزه بیشتر آشنا شوند و لذا این مهم ارزشمند و می‌تواند به توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان دارالعباده یزد کمک کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مؤسسات مختلفی دستاوردهای خود را ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود در سال‌های آینده با همکاری مؤسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه بیشتری در این نمایشگاه باشیم تا مردم بتوانند دستاوردهایی که در این حوزه وجود دارد، را در کنار مباحث قرآنی ببینند.

دهقانی با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایکنا و نقش این رسانه در این زمینه گفت: جای خرسندی است که ایکنا به عنوان خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم در این نمایشگاه حضور دارد و آیینه‌ای برای انعکاس فعالیت‌های قرآنی و دستاوردهای نهادها و مؤسسات قرآنی در استان است.

رئیس جهاددانشگاهی استان یزد در جریان این بازدید و در دیداری با احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کرد.

کلید واژه ها: نمایشگاه قران و عترت


نظر شما :