برگزاری پنجمین نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی / بررسی برنامه‌های این نهاد در سال ۱۴۰۳ و تبادل‌نظر پیرامون وضعیت کسب‌وکار و معیشت و سلامت اعضا

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۴ کد : ۶۹۴۳۵ عمومی تاپ خبر
آخرین نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری با بررسی برنامه‌های این نهاد در سال ۱۴۰۳ و تبادل‌نظر پیرامون وضعیت کسب‌وکار در جهاددانشگاهی، معیشت و سلامت کلیه اعضای پاره‌وقت؛ شرکتی، قرارداد مدت معین و ارائه گزارشی از مدل اولویت معروف‌ها و منکرها در این نهاد برگزار شد.
برگزاری پنجمین نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی / بررسی برنامه‌های این نهاد در سال ۱۴۰۳ و تبادل‌نظر پیرامون وضعیت کسب‌وکار و معیشت و سلامت اعضا

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، پنجمین و آخرین نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی،  اعضای هیات رییسه و این شورا، چهارشنبه 16 اسفندماه برگزار شد.

تبادل‌نظر پیرامون کسب‌وکار در جهاددانشگاهی( مراکز خدمات پزشکی، صنعتی و تولیدی) و بررسی وضعیت معیشت و سلامت کلیه اعضای پاره‌وقت؛ شرکتی، قرارداد مدت معین و... ازجمله موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

در بخش دیگری از نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی، دکتر زهرا نقی زاده رییس واحد الزهرا(س) به ارائه گزارشی از مدل اولویت معروف‌ها و منکرها در این نهاد پرداخت و در ادامه با مشارکت و حضور برخط روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برنامه‌های این نهاد در سال 1403 موردبررسی قرار گرفت.

همچنین دکتر حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز باهدف بررسی همکاری‌های مشترک در حوزه شهری، در بخش‌هایی از این نشست حضور یافت.
گفتنی است بر اساس اساسنامه جهاددانشگاهی، جلسات شورای هماهنگی به منظور فراهم کردن زمینه‌های اجرایی مصوبات هیات امنا ، شورای علمی و همچنین آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادرشده از سوی رییس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.


نظر شما :