در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی انجام شد:

برگزاری دومین جلسه گردهمایی آموزشی و تربیتی «کلاس مجردها»

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۲ کد : ۶۹۴۲۶ فرهنگی
دومین جلسه از سیزدهمین سال پیاپی کلاس مجردها با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه گردهمایی آموزشی و تربیتی «کلاس مجردها»

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، این گردهمایی آموزشی و تربیتی با حضور دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و با استقبال گسترده دانشجویانی از دانشگاه‌های تهران و دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، بسیج دانشجویی و مؤسسه زندگی برتر برگزار شد.

این کلاس با تلاوتی از سوره یاسین آغاز شد. دکتر منوچهر جهانیان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در آغاز این برنامه با اشاره به اهداف حوزه فرهنگی در جهت ارتقای سلامت معنوی دانشجویان، اجرای این برنامه را برای رفع مسایل و مشکلات دانشجویان از منظر تعامل با خانواده و جامعه دانست و بیان داشت که این مجامع و گردهمایی تخصصی و جذاب آموزشی و تربیتی در حوزه فرهنگی دانشگاه ادامه خواهد داشت.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی، استاد حوزه خانواده و دین، ضمن سپاس از مسئولان دانشگاه برای همکاری در برگزاری این برنامه، به شیوه مرسوم برنامه کلاس مجردها مباحث اخلاقی و تربیتی مربوط به نسل جوان را مطرح کرد و در ضمن گفتگو با دانشجویان پسر و دختر حاضر در نشست، به پرسش‌ها و ابهامات آن‌ها پاسخ داده شد.

تقدیر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی به‌واسطه فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی در میان دانشجویان و جوانان از سوی دانشگاه و عکس یادگاری شرکت‌کنندگان پایان‌بخش این برنامه بود.

گفتنی است این برنامه طی هفته‌های آتی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و همچنین، گزارش مکتوب تفصیلی از این همایش تربیتی چاپ و منتشر خواهد شد.


نظر شما :