بازدید مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جهاددانشگاهی هنر

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۶۹۳۲۳ فرهنگی
مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون اجرایی اداره کل فرهنگی این وزارتخانه، با حضور در جهاددانشگاهی واحد هنر، ضمن تبادل نظر با سرپرست جهاددانشگاهی هنر در خصوص ظرفیت‌های همکاری مشترک دو مجموعه، از بخش‌های مختلف واحد هنر بازدید کردند.
بازدید مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جهاددانشگاهی هنر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، دکتر مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه مجتبی صفری معاون اجرایی آن اداره کل، دوشنبه 14 اسفندماه با حضور در جهاددانشگاهی هنر، ضمن بحث و تبادل نظر با امین مختاری سرپرست جهاددانشگاهی هنر در خصوص زمینه همکاری‌های مشترک، از مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر (باور) بازدید کردند.
بادپا در این بازدید ضمن آشنایی با توانمندی‌ها، دستاوردها، امکانات، خدمات و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی هنر، در خصوص  زمینه همکاری‌های آتی و برنامه‌های مشترک نقطه نظرات خود را بیان کرد.
 مختاری نیز ضمن اشاره به برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی؛ به تشریح زمینه‌های هم‌افزایی دو مجموعه در راستای حمایت و برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای دانشجویی پرداخت.


نظر شما :