کتاب « نام آوران مدیریت و رهبری آموزش عالی» به چاپ رسید

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۵ کد : ۶۹۲۳۰ فرهنگی
کتاب « نام آوران مدیریت و رهبری آموزش عالی » نوشته آقای نادر قلی قورچیان، پریوش جعفری،کامران محمدخانی، فرشید خانجانیان در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید.
کتاب « نام آوران مدیریت و رهبری آموزش عالی» به چاپ رسید

 به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، این کتاب با نگاهی واکاوانه، برجسته ترین نام آوران ساحت مدیریت و رهبری آموزش عالی را به منظور تصویر سازی چشم اندازی مطلوب جهت الگو سازی برای گام نهادن در فرآیند خلق دانائی و خرد پداگوژیکی دانشگاهی و نیز ترسیم نقشه ی راهی خلاقانه برای دانشجویان، استادان، مدیران و کنشگران آموزش عالی معرفی می نماید. این اثر که به دلیل تازگی در حوزه ی علم آموزش عالی، در نوع خود، گونه ای نوآیند قلمداد می گردد، با بهره مندی از رهیافتی تأمل‌پذیرانه برای ذینفعانی که به اندیشه های راهبردی و نوآورانه ی نظریه پردازان و رهبران آموزش عالی علاقه مند هستند، در زمره کتب مرجع قرار می گیرد که در آن گردآورندگان، طی هر بخش، مقدمه ای از زندگی و اندیشه های یکی از نام آوران معاصر آموزش عالی را به همراه عناوین، تجارب حرفه ای منتخب، جوایز و افتخارات و نیز پژوهش های آنان مورد کنکاش قرار داده و به رشته ی تحریر درآورده اند که به سهم خود می تواند مخاطبان علاقه مند را به نگاهی ژرف تر و پایشی عمیق تر رهنمون نموده و الگویی بهینه، جهت ادراک و اتصال نظام آموزش عالی جهان امروز و فردا در اختیار علاقه‌مندان، دانشجویان، استادان، خردورزان و کارشناسان آموزش عالی قرار دهد.  با توجه به کمبود منابع و کتب مرتبط با اندیشه های عملکردی بزرگان مدیریت و رهبری آموزش عالی بین المللی در کشور، مطالعه ی این کتاب را به همه ی مدیران در سطوح مختلف دانشگاه، استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته ی مدیریت آموزش عالی توصیه می نمائیم.

کتاب «نام آوران مدیریت و رهبری آموزش عالی » در 283  صفحه در قطع رقعی  و با قیمت 240 هزار تومان در اسفند ماه 1402 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.


نظر شما :