در بازدید معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از سازمان شهید بهشتی بیان شد:

توجه واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی به موضوع مالکیت فکری در تولید محصول و بومی سازی دانش فنی

۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۴ کد : ۶۹۱۴۲ عمومی تاپ خبر
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با حضور در سازمان شهید بهشتی از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و بیان کرد: واحدهایی که در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت های گسترده ای دارند و در زمینه تولید محصول و بومی سازی دانش فنی فعالیت می کنند باید به موضوع مالکیت فکری نیز توجه داشته باشند.
توجه واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی به موضوع مالکیت فکری در تولید محصول و بومی سازی دانش فنی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با حضور در سازمان شهید بهشتی از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در ابتدای این دیدار در جمع اعضای شورای معاونان این سازمان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه نفت، گفت: سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی از جمله واحدهای سازمانی موفق این نهاد بوده و ظرفیت آن در حوزه پژوهش و فعالیت هایی که با تمرکز بر حوزه نفت انجام شده، سرمایه جهاد است و از این بابت از همه اعضای این مجموعه تشکر می کنم و امیدوارم در سال های آتی شاهد وضعیتی بهتر از شرایط موجود باشیم.

وی افزود: واحدهایی که در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت های گسترده ای دارند و در زمینه تولید محصول و بومی سازی دانش فنی فعالیت می کنند باید به موضوع مالکیت فکری نیز توجه داشته باشند و سازمان شهید بهشتی نیز همزمان با توسعه فعالیت های خود در این زمینه، این نکته را نیز مد نظر قرار دهد.

دکتر فارسی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی، تصریح کرد: تمرکز فعالیت های فرهنگی سازمان شهید بهشتی بر موضوع مسئولیت اجتماعی بوده است که البته موضوع خوبی بوده و لازم است مقداری فراتر از این موضوع حرکت شود و در کنار اجرای طرح های فرهنگی هماهنگ که از سوی معاونت فرهنگی به واحدها ابلاغ می شود، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی شهید بهشتی نیز برنامه های فرهنگی و دانشجویی متعددی را در فضای دانشگاه اجرایی کند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی ادامه داد: لازم است از ظرفیت، خلاقیت و نوآوری دانشجویان استفاده شود و این مهم با ارتباط مستقیم با دانشجو محقق می شود. با ورود نسل های مختلف دانشجویان به دانشگاه ها، لازم است برنامه های فرهنگی و دانشجویی با استفاده از نظر و ایده دانشجویان برنامه ریزی شود و اگر در پروژه های فنی و مهندسی، پروژه ها اعتبار جهاددانشگاهی هستند، در فضای فعالیت های فرهنگی، دانشجویان به جهاد دانشگاهی اعتبار می دهند.

بر اساس این گزارش، دکتر فارسی در ادامه از بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی بازدید و در نشست مصمیمی با اعضای این سازمان شرکت کرد.


نظر شما :