شناسایی ایده‌های حوزه سلامت دیجیتال در رویداد «ستفاتک»

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۲ کد : ۶۸۷۰۹ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاددانشگاهی واحد اصفهان با برگزاری رویداد «ستفاتک» به استقبال ایده‌های حوزه سلامت دیجیتال می‌رود.
شناسایی ایده‌های حوزه سلامت دیجیتال در رویداد «ستفاتک»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاددانشگاهی واحد اصفهان با رویکرد تخصصی سلامت دیجیتال و با هدف تسهیل و کمک به عرضه ایده‌های نو و پرورش و استمرار فعالیت‌های نوآورانه و تجاری‌سازی و فروش خدمات و محصولات فناورانه و خلاق، در راستای شناسایی و جذب ایده‌های حوزه سلامت دیجیتال، اقدام به برگزاری رویداد «ستفاتک» نموده است.

افراد و تیم‌های علاقمند و فعال در این حوزه می‌توانند ایده‌های خود را تا تاریخ 30 بهمن ماه در موضوعات سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی در سلامت، سلامت سالمندی، سلامت کودکان، تناسب اندام و سبک زندگی، مراقبت شخصی‌سازی شده، خدمات هوشمند آموزشی سلامت و ابزارهای پوشیدنی هوشمند از طریق لینک https://jzip.ir/satfa به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

گفتنی است، ایده‌های دریافتی توسط دبیرخانه علمی رویداد «ستفاتک» بررسی شده و طرح‌های منتخب اولیه، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده، در رویداد نهایی ارائه ایده شرکت خواهند کرد.

تیم‌ها و ایده‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز ارزشمند، امکان استقرار در مرکز منش جهاددانشگاهی واحد اصفهان و استفاده از خدمات و حمایت‌های قابل ارائه در این مرکز را خواهند داشت.

کلید واژه ها: سلامت سلامت دیجیتال ایده رویداد جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی واحد اصفهان ستفاتک مرکز منش جهاددانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :