اولین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، کاوشکده رسانه، برندینگ و بازار سازی با حضور جمعی از مسوولان جهاددانشگاهی و خبرنگاران، 24 بهمن ماه در مجتمع تحقیقاتی شهدای دانشگاهی افتتاح و مورد بهره داری قرار گرفت.
محمد حسین فائزی رییس مجتمع تحقیقاتی در آیین افتتاح این کاوشکده وجود این کاوشکده را در جهاددانشگاهی ضروری دانست و افزود: باتوجه به نیاز جهاد دانشگاهی و ضرورت برندسازی و بازارسازی محصولات و خدمات و دانش فنی موجود، کوشش فراوانی شد تا بستر مناسبی برای توسعه و پژوهش بازار و تثبیت آن فراهم شود و امروز شاهد افتتاح این کاوشکده هستیم.
وی گفت: اهداف کلی این کاوشکده مبتنی بر تحقیقات کاربردی و بنیادی ، بررسی تاثیرات فرهنگی محصولات در بازار، تکمیل زنجیره ارزش محصول بعد از تولید تا زمان فروش و اخذ حمایت بازار و تثبیت محصول در بازار مصرف خواهد بود.
فائزی فعالیت حرفه ای در زمینه رسانه، برندینگ و بازار سازی را برای جهاد ضروری دانست و عنوان کرد: واحدهای جهاددانشگاهی فاقد ساختار تخصصی در این حوزه هستند که با تاسیس این کاوشکده می توان به تجاری سازی و سهم بازار بیشتر آنها امیدوار بود.
وی بیان کرد: رویکرد اجرایی کاوشکده، تحقیقات و پژوهش های کاربردی و بنیادی بازار و محصول و تجارت، بررسی تاثیرات فرهنگی محصولات در بازار، تکمیل زنجیره ارزش محصول بعد از تولید تا زمان فروش و اخذ حمایت بازار و تثبیت محصول در بازار مصرف خواهد بود
نظر شما :