ارزیابی توسعه وشایستگی های عمومی و اختصاصی متقاضیان جذب و به کارگیری در وزارت راه و شهرسازی

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۷ کد : ۶۸۴۳۴ عمومی
بررسی و ارزیابی توسعه و شایستگی های عمومی و اختصاصی ۲۹۲ نفر از متقاضیان جذب و بکارگیری در وزارت راه و شهرسازی از استان‌ها و شهرهای مختلف توسط ارزیابان حرفه‌ای و مجرب کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) اجرا شد.
ارزیابی توسعه وشایستگی های عمومی و اختصاصی متقاضیان جذب و به کارگیری در وزارت راه و شهرسازی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی الزهرا(س)، بررسی و ارزیابی توسعه و شایستگی های عمومی و اختصاصی ۲۹۲ نفر از متقاضیان جذب و بکارگیری در وزارت راه و شهرسازی از استان‌ها و شهرهای مختلف (تهران، البرز، گیلان، سمنان، زنجان، قم، آذر بایجان غربی، آذربایجان شرقی، گلستان، مازندران، اردبیل، قزوین) توسط ارزیابان حرفه‌ای و مجرب کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) از ۲۳ دی ماه آغاز تا ۱۱ بهمن ماه اجرا شد.

زهرا نقی زاده رییس جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) در این باره، گفت: سرمایه اصلی هر سازمان منابع انسانی و به ویژه نیروهای ماهر و متخصص آن است که می‌توانند در سازمان نقش‌هایی حیاتی، خلاقانه، سازنده و پویا ایفاء کنند.

وی افزود: نقش عامل انسانی فراتر از نقش سایر اجزای تشکیل دهنده سازمان است، زیرا بدون منابع انسانی توانمند به هیچ وجه نمی‌تواند بقاء پیدا کند. بر این اساس فرآیند مدیریت منابع انسانی از اثرگذارترین و تعیین‌کننده‌ترین فرآیندهای مدیریت و پشتیبانی در همه کشورها و سازمان‌های پیشرو و موفق جهان است، چرا که هر سازمانی برای کاربرد مناسب منابع، در راستای تحقق وظایفی که مدیران سطوح بالاتر برای آن طراحی نموده‌اند،

نقی زادهادامه داد: در همین راستا ارزیابی توسعه و شایستگی های عمومی و اختصاصی 292 نفر از متقاضیان جذب و بکار گیری نیروی انسانی در وزارت راه و شهرسازی از استان ها و شهر های مختلف کشور در چارچوب دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی و سازمان اداری و استخدامی کشور و ضوابط مورد عمل جهاد و همچنین مدل شایستگی مورد نظر جهاد. توسط ارزیابان حرفه‌ ای کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی در محل ساختمان کوثر جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) از 23 دی ماه آغاز و به مدت 3 هفته به طول انجامید.

رییس جهاددانشگاهی الزهرا(س) بیا کرد: هدف از کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود ارزیابی‌شوندگان است. مهمترین دلایل استفاده از کانون‌های ارزیابی جذب، انتصاب، حفظ، ارتقاء و توسعه کارکنان است چرا که سازمان‌های موفق مدیران و کارشناسان خود را با توجه به بازخورد کانون ارزیابی به کار می‌گمارند.


نظر شما :