استفاده بیش از ۶۹۶۲ فراگیر از خدمات آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی ایلام

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۶۷۶۵۸ آموزش و کارآفرینی
مدیر مراکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون، ۶۹۶۲ نفر فراگیر در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت این واحد در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، زینب فرهادبیگی، مدیر مراکز آموزش کوتاه مدت این واحد سازمانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 6962 نفر فراگیر در گروه‌های پزشکی، کامپیوتر، زبان‌های خارجی، فنی و مهندسی ثبت‌نام کرده‌ و دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، اظهار کرد: در ترم زمستان امسال نیز 1250 فراگیر در مراکز این واحد در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند.

وی با اشاره به اهمیت به‌روز بودن دوره‌های آموزشی برای بهره‌گیری بیشتر و بهتر فراگیران گفت: در هر ترم با توجه به نیازهای فراگیران دوره‌های مختلف آموزشی شناسایی و تدوین می‌شود و با بهره‌گیری از مدرسان مجرب در هر رشته سعی می‌کنیم خدمات آموزشی را با بیشترین سطح کیفی به مخاطبان ارائه دهیم.

مدیر مراکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام افزود: ثبت نام در گروه‌ها و رشته‌های آموزشی مختلف همواره تداوم دارد و متقاضیان گذراندن دوره‌های کوتاه مدت می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی ایلام و یا سامانه ثبت نام آنلاین به نشانی https://ilam.jdereg.ir  اقدام به نام‌نویسی کنند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :