رونمایی از دستاوردهای جدید سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی در چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان

۲۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۴ کد : ۶۷۶۱۳ پژوهش و فناوری
در چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان از دستاوردهای اخیر سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی در حوزه های ازدیاد برداشت چاه های نفت و پاکسازی آلودگی های نفتی رو نمایی شد.
رونمایی از دستاوردهای جدید سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی در چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، چهاردهمین دوره نمایشگاه  تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان 24 دی ماه سال 1402 در شهر اهواز با حضور ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان کشور به میزبانی شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان شروع به کار کرد.

۴۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه دانش بنیان، ۳۸ درصد سازنده قطعات، ۱۷ درصد تامین کننده قطعات فنی و ۶ درصد نیز از شرکت‌های خدمات فنی هستند.

در این نمایشگاه، سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی به عنوان یک سازمان دانش بنیان، بخشی از محصولات و خدمات خود شامل دستگاه پالس پلاسمایی و تکنیک شکاف هیدرولیکی در حوزه ازدیاد برداشت چاه های نفت و همچنین پکیج پرتابل بازیافت و زیست پالایی پسماندهای نفتی، ماده میکروبی امحا کننده لکه های نفتی در محیط های آبی و خاکی و همچنین پکیج پاکسازی پساب در حوزه پاکسازی آلودگی های نفتی را به فعالان این صنعت عرضه می کند.  

علاقه مندان و پژوهشگران حوزه صنعت نفت می توانند از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان با شعار "محصول دانش بنیان، تکمیل زنجیره ارزش و رشد تولید پایدار" دیدن کنند.


نظر شما :