با حکم دکتر مسلمی نائینی انجام گرفت؛

انتصاب سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی

۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۳ کد : ۶۷۵۳۸ عمومی تاپ خبر
مهندس محمود پوربافرانی به عنوان سرپرست دفتر همکاری های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی منصوب شد.
انتصاب سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی مهندس محمود پوربافرانی را به عنوان سرپرست دفتر همکاری های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

امید دارد با همکاری کلیه معاونان، مدیران دفتر مرکزی، رؤسای محترم واحدها، پژوهشکده ها، مراکز سازمانها، مؤسسات و شرکتهای وابسته به جهاددانشگاهی نسبت به سامان بخشیدن ارتباطات علمی و تخصصی بین المللی جهاددانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات کشور موفق و مؤید باشید. بدیهی است از این پس کلیه فعالیت های بین المللی جهاددانشگاهی بایستی با مجوز و یا هماهنگی این دفتر انجام پذیرد.

گفتنی است مهندس پوربافرانی با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک کشتی و سازه‌های دریایی و 20 سال سابقه فعالیت در حوزه‌های ارتباطات بین‌الملل، بازاریابی، بازرگانی داخلی و خارجی، مذاکرات بین‌المللی، پیش‌ازاین به‌عنوان  مدیر اداره خرید مرکز مهندسی و ساخت واحدهای فرآورش نفت سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت مشغول به کاربود.

همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش هاس مهندس علی مرادی در زمان فعالیت به عنوان مدیر کل دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر شد.


نظر شما :