دردیدار رئیس و معاونین این دو مجموعه تاکید شد؛

توسعه تعاملات و بهره‌برداری از ظرفیت های مشترک جهاددانشگاهی کرمانشاه با دانشگاه آزاد استان

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۳ کد : ۶۷۴۹۱ آموزش و کارآفرینی
دکتر مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ومعاونین این سازمان، با دکتر افشین غنی زاده رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه و معاونین این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
توسعه تعاملات و بهره‌برداری از ظرفیت های مشترک جهاددانشگاهی کرمانشاه با دانشگاه آزاد استان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، در این نشست دکتر مسلم حدیدی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب سازمان جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزش های تخصصی و فوق تخصصی ، فناوری ،فرهنگی ، پژوهشی، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران ایسپا، تصریح کرد: آمادگی کامل داریم با توسعه تعاملات و بهره‌برداری از ظرفیت های مشترک گام های بلندی در توسعه استان برداریم.                                                   
وی در ادامه به ضرورت های اقدامات فرهنگی آموزشی برای دانشجویان به صورت مشترک اشاره کرد و افزود: با همکاری یکدیگرمی توانیم اقدامات شاخص فرهنگی بسیار خوبی در استان رقم بزنیم و هم افزایی خوبی داشته باشیم .
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه پارک علم و فناوری با ماموریت استانی و ملی به صاحبان ایده در سرتا سر استان خدمات می دهد، تصریح کرد؛با پیگیری های در حال انجام و راه اندازی شهرک فناوری استان امکان اختصاص فضای کارگاهی به فناوران مرکز رشد دانشگاه آزاد وجود دارد. 
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: پشتوانه  تجربه چندین ساله آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی و ارایه بسته های آموزشی ویژه همزمان با تحصیل می توان در آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار بسیار موثر باشد و از رنجی که بخش زیادی دانش آموختگان استان با آن درگیر هستند یعنی بیکاری جلوگیری کند.
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه  با بیان اینکه فرآیند ایده تا ارزش در مجموعه جهاددانشگاهی بوجود آمده بصورتی که آموزش ، پژوهش آموزش عالی ، فرهنگی و فناوری در این سازمان دیده شده است، افزود: براساس این ساختارها سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه جامع ترین سازمان در بین سازمان ها و واحدهای جهاددانشگاهی در کشور است.
در ادامه این نشست دکترافشین غنی زاده  با بیان اینکه گسترش فعالیت های مشترک و استفاده ازظرفیت های هر دو مجموعه در راستای توسعه استان همواره مورد تاکید است افزود: از تجربیات ارزشمند جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف استقبال می کنیم .
غنی زاده با پیشنهاد برگزاری جلسه هیات رییسه دانشگاه در مجموعه جهاددانشگاهی افزود: بیشتر با برنامه ها و ساختارهای پویای این سازمان آشنا خوهیم شد و با تمام توان آماده هم افزایی همکاری دوجانبه در همه بخش ها هستیم .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در ادامه با تشریح بخش ها و :کارگروه مشترکی بمنظور بررسی زمینه های همکاری شکل بگیرد تا یتوانیم ساختارمند از پتانسیل های مشترک دو مجموعه استفاده کنیم. 
در این جلسه، معاونین به موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگی، اطلاع رسانی  و مسائل حوزه علم و فناوری، بررسی راه‌های تقویت همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی و... پرداختند.
 


نظر شما :