رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه:

زنده یاد کاظمی آشتیانی در حیطه مدیریت جهادی الگویی برای جوانان و نخبگان است

۱۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰ کد : ۶۷۲۷۶ عمومی
رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی در حیطه اخلاص، تدین، علم و فرزانگی و مدیریت جهادی الگویی عالی برای جوانان و نخبگان است، افزود: این شخصیت برجسته با اشتیاق قدم در مسیر ورود به چرخه خدمت به کشور گذاشت.
زنده یاد کاظمی آشتیانی در حیطه مدیریت جهادی الگویی برای جوانان و نخبگان است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، دکتر آوات طاهر پور رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با بیان اینکه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی فردی شاخص، الگو و نخبه ملی و بین المللی بود که عمر ارزشمند خود را در اعتلای علم، فضل، خدمت صادقانه و بی دریغ به مردم شریف این مرز و بوم وقف کرد، افزود‌: وی برای رشد و بالندگی علوم نوین در پژوهشگاه رویان تلاش جهادی کرد. 

رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه دکتر کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان در حیطه های نوین ژنتیک دارای فعالیت ها و نتایج درخشانی در مرزهای دانش بود افزود: وی به عنوان دانشمندی با دستاوردهای ارزشمند و ماندگار و با تفکر بومی سازی علوم در کشور، با تشکیل پژوهشکده رویان، در رشد طب تولید مثل، فناوری سلول‌های بنیادی و همانند سازی در ایران نقش بسزایی داشت.

دکتر طاهر پور ادامه داد:زنده یاد دکترکاظمی آشتیانی با ویژگی های علمی و نبوغ ستودنی، مردی در تراز عالی تدین، اخلاص در شیوه و عمل، شریف، مهربان، مردم دار، خیر و نیک اندیش بود.

وی ادامه داد:شیوه او در جنبه‌های گوناگون مدیریت جهادی و اجرایی سبب شد که اکنون الگوی او به عنوان یک "شاخص اثر بخش و کارآمد" شناخته شود. الگویی که با بهره گیری از آن می توان با شیوه ای نوین برای حل مسایل و معضلات پیش رو از آن بهره اثر بخش برد.

وی تصریح کرد :زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی به عنوان شخصیتی در تراز برجسته نخبگی و خبرگی، خصیصه پیش بری و پیشتازی درعرصه علم را همراه با پیش روی و حرکت هدفمند در جبهه و پیشانی علم، به شیوه ای ستودنی متبلور کرد.

وی ادامه داد: دکترکاظمی آشتیانی به عنوان دانشمندی نوگرا،خستگی ناپذیر، خلاق، حاذق و خودساخته مراتب نخبگی، خبرگی و فرهیختگی را پی در پی درنوردیدـ

رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه زنده یاد دکتر کاظمی در حیطه اخلاص، تدین، علم و فرزانگی و مدیریت جهادی الگویی عالی برای جوانان و نخبگان است، افزود: این شخصیت برجسته با اشتیاق قدم در مسیر ورود به چرخه خدمت به کشور گذارد. 

وی در پایان تاکید کرد: ثبت دستاوردها و پیشرفت های او سهمی ماندگار و بسزایی در اعتلای علمی و نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی دارد.

 

 

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :