عزت‌الله ضرغامی:

زنده یاد کاظمی آشتیانی قهرمان ملی بود

۱۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۹ کد : ۶۷۲۷۵ عمومی تاپ خبر
عزت‌الله ضرغامی گفت: زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی دانشمند برجسته و قهرمان ملی بود که ارزش فوق‌العاده‌ای برای کشور داشت و می‌تواند الگوی ارزشمندی برای همه باشد.
زنده یاد کاظمی آشتیانی قهرمان ملی بود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاعی، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی به ایسنا اظهار کرد: زنده یاد کاظمی آشتیانی، دانشمند برجسته و قهرمان ملی است و کارهای بزرگی در حوزه‌های High tech (فناوری‌های پیشرفته) و دانش سلول‌های بنیادی انجام داد، که در گذشته دانشمندان این کشور امکان ورود به آن حوزه‌ها را نداشتند.

وی ادامه داد: دکتر کاظمی آشتیانی علاوه‌بر اینکه فرد متواضع و مردمی بود، یک ارزش فوق‌العاده برای کشور محسوب می‌شد و وظیفه نظام، حفاظت از او بود، که البته انجام می‌گرفت. رفتار ایشان مردمی و متواضعانه بود و به خاطر همین روحیه، ‌منش و سبک زندگی که داشت، سرانجام دشمن این شخصیت ارزنده را از نظام گرفت.

ضرغامی بیان کرد: کاظمی آشتیانی به عنوان دانشمند متعهد و انسانی بزرگ الگوی خوبی برای ماست. او جزو افراد متعهد و متواضعی است که خدمات ماندگاری در حوزه‌های علمی در بالاترین سطح به کشور داشت. امیدواریم منش و رفتار ایشان، ‌ که در مقوله‌های راهبردی، فناوری و تکنولوژی در بالاترین سطح و جزو سرآمدان بود، الگوی ارزشمندی برای همه باشد.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :