برپایی نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی در بهشت زهرا(س)

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۱ کد : ۶۷۲۷۲ عمومی تاپ خبر
اولین روز از نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی همزمان با هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.
برپایی نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی در بهشت زهرا(س)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، صبح امروز پنجشنبه(14 دی ماه 1402) همزمان با مراسم بزرگداشت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران، نمایشگاه جانبی «گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی» و ایستگاه ارائه خدمات سلامت در قطعات 16 و 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این نمایشگاه جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران غرفه ای با عنوان ایستگاه سلامت جهاددانشگاهی دایر کرده بود که در آن خدماتی از جمله سنجش فشار خون، ویزیت پزشک عمومی، مشاوره پیگیری و مراقبت از زخم های مزمن، تست قند خون و مشاوره سلامت دهان و دندان توسط متخصصین این واحد به عموم ارائه می شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین در این نمایشگاه؛ مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، سازمان دانشجویان و سازمان ترویج مطالعه و نشر این نهاد و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا جهاددانشگاهی حضور داشتند که به ارائه آخرین دستاوردهای خود برای عموم پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتنی است خدمات پایش سلامت عمومی، بررسی فشار خون، قند خون، مشاوره طب سنتی توسط پزشک و معرفی ظرفیت های پزشکی جهاددانشگاهی نیز از  خدماتی بود که در اتوبوس سلامت جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی به عموم بازدیدکنندگان ارائه می شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شایان ذکر است نمایشگاه «گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی» جمعه 15 دی ماه نیز در قطعات 16 و 50 بهشت زهرا(س) دایر خواهد بود و عموم مردم می توانند از این غرفه های جهاددانشگاهی بازدید کنند و از خدمات سلامتی که در این نمایشگاه توسط جهادگران ارائه می شود، بهره مند شوند.

 

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :