باید جوانان را با وجوه مختلف شخصیتی «کاظمی‌آشتیانی» آشنا کرد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱ کد : ۶۷۱۸۸ عمومی تاپ خبر
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم معرفی بزرگان، دانشمندان و اشخاص برجسته به جوانان گفت: باید افکار عمومی به خصوص جوانان را با وجوه مختلف شخصیتی دکتر کاظمی آشتیانی آشنا کرد.
باید جوانان را با وجوه مختلف شخصیتی «کاظمی‌آشتیانی» آشنا کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، بیان کرد: دکتر کاظمی آشتیانی یکی از محصولات علمی انقلاب بود که توانست در جهاددانشگاهی کارهای بزرگی را در حوزه بیولوژی انجام دهد و علاوه بر آن در رشته های دیگر هم فعال بود.

وی ادامه داد: اینکه امروز بیوتکنولوژی به عنوان علم روز و نوظهور در کشور ما توسعه پیدا کرده ناشی از زحمات زنده یاد کاظمی آشتیانی است که در رشد این رشته بسیار مهم و حیاتی تاثیرگذار بوده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر امروز جزء ۱۰ کشور فعال دنیا در سلول های بنیادین هستیم، به دلیل زحمات دانشمندانی همچون کاظمی آشتیانی است که دشمن ایشان را به شکل ناجوانمردانه به شکل بیوتروریسم از دست ما گرفت.

منادی درباره لزوم معرفی اقدامات زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی به جامعه گفت: باید بزرگان، دانشمندان و اشخاص برجسته را به عنوان الگو برای جوانان معرفی کرد که از جمله این افراد دکتر کاظمی آشتیانی است که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان الگو یاد کردند؛ رهبر انقلاب هر کسی را به عنوان الگو معرفی نمی کنند.

وی ادامه داد: برای الگوساری درباره دکتر کاظمی آشتیانی باید افکار عمومی به خصوص جوانان را با وجوه مختلف شخصیتی ایشان آشنا کرد.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :