عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

زنده یاد کاظمی‌آشتیانی یکی از نخبگان تاثیرگذار در عرصه علمی بود

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۱ کد : ۶۷۱۵۵ عمومی تاپ خبر
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با ابتکاراتی که دکتر کاظمی آشتیانی در جهاددانشگاهی داشت، توانست جهاد را به عنوان یک مرکز علمی و تاثیرگذار در جامعه مطرح کند.
زنده یاد کاظمی‌آشتیانی یکی از نخبگان تاثیرگذار در عرصه علمی بود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، رحمت الله فیروزی‌پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ویژگی های شاخص دکتر کاظمی آشتیانی، بیان کرد: دکتر کاظمی آشتیانی یکی از دانشمندان متدین و انقلابی بودند که به عنوان یکی از نخبگان تاثیرگذار کشور تلاش زیادی برای کاربردی کردن علم در کشور داشتند. ایشان یک چهره علمی و بسیار موفق بودند. ما در کشور برای تقویت پایه های استقلال کشور در همه حوزه ها از جمله اقتصادی، علمی و اجتماعی به چنین شخصیت های فرزانه نیاز داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: دکتر کاظمی آشتیانی در دوران حضور در صحنه‌های علمی و فرهنگی توانست جایگاه خود را باز کند. با ابتکاراتی که در جهاددانشگاهی داشت، توانست جهاد را به عنوان یک مرکزی علمی و تاثیرگذار در جامعه مطرح کند. امیدوار هستیم که همه دانشمندان، دانشجویان و فرهیختگان کشور بتوانند بر اساس نیازی که در جامعه وجود دارد، اظهار وجود کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما باید بتوانیم استعدادهای بالقوه ای که در کشور وجود دارد را تقویت کنیم. باید نیازهای جامعه علمی را برطرف کرده و به این حوزه میدان دهیم تا استعدادهای بالقوه جوانان خود را رشد دهیم. با پرورش و تربیت انسان های فعال و علمی می توانیم در دنیا تاثیرگذار باشیم و به الگوهایی مانند دکتر کاظمی آشتیانی در جامعه نیاز داریم.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :