رییس جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی(ره) مطرح کرد:

نسل جوان دانشگاهی ما به الگوهایی مثل دکتر «کاظمی آشتیانی» نیاز دارد

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۵ کد : ۶۷۰۱۹ عمومی
رییس جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی(ره) گفت: نسل جوان دانشگاهی ما به الگوهایی مثل دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان یک الگوی عینی، نیاز دارد نه یک اسطوره دست نیافتنی و باید ایشان را هر چه بیشتر، بعنوان یک نمونه عینی و دست یافتنی از یک متخصصِ جوانِ با تقوای انقلابیِ برای نسل جوان معرفی کنیم.
نسل جوان دانشگاهی ما به الگوهایی مثل دکتر «کاظمی آشتیانی» نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی (ره)، مهندس عبدالله تقی پور رییس جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی (ره) به مناسبت فرارسیدن هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی‌ آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران بیان کرد: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی نمونه بارز یک جوان باتقوای انقلابی و جهادگر است که نسل جوان دانشگاهی ما به الگوهایی مثل ایشان شدیدا نیاز دارد؛ البته به عنوان یک الگوی عینی، نه یک اسطوره دست نیافتنی.

وی افزود: ما باید ایشان را هر چه بیشتر، بعنوان یک نمونه عینی و الگوی ملموس و دست یافتنی از یک متخصص جوان با تقوای انقلابی خستگی ناپذیر برای نسل جوان معرفی کنیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: موسسه‌ی رویان که مجمع ارزشمندی از نوآوران و جهادگران عرصه‌ی علوم زیستی است، در پیدایش و رشد و اعتلای خود، مدیون همت و ایمان و پشتکار این دانشمند جوان و بلند همت است. بنابراین ایشان باید به الگویی از همت و پشتکار نسل جوان امروز تبدیل گردند.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :