«کاظمی آشتیانی» همان است که جوانان امروز به آن نیاز دارند

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۵ کد : ۶۶۹۶۸ عمومی تاپ خبر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: زنده‌یاد کاظمی‌ آشتیانی ترکیبی از علم، ایمان، تلاش، پایبندی و تقوا در عمل، مدیریت و جدیت در کار بود و این همان چیزی است که اکنون جوانان ما به آن نیاز دارند.
«کاظمی آشتیانی» همان است که جوانان امروز به آن نیاز دارند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا در آستانه هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران، بیان کرد: اقدام ارزشمند زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی در واقع ریشه‌های مختلفی در طب و پزشکی و استفاده به‌موقع از سلول‌های بنیادی دارد که نجات‌بخش بیماران است و خانواده‌های زیادی را از گرفتاری‌های مختلف رهایی می‌بخشد.

وی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان، میراث ماندگار زنده‌یاد کاظمی‌ آشتیانی به عنوان یک عالم دانشمند، متعهد، مؤمن و معتقد به شمار می‌رود، اظهار کرد: این چهره علمی نه تنها با دانش خود بلکه با علمی آمیخته با تعهد، حس نوع‌دوستی و وطن‌پرستی که ریشه در دین مبین اسلام دارد، عمر و وقت خویش را برای خروجی این حرکت عظیم صرف کرد.

آزادیخواه گفت: زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی با ایجاد پژوهشگاه رویان توانست این خروجی را در حد اعلای خود به دست بیاورد و با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه در اختیار مردم بگذارد و میراث ماندگار وی سالیان سال با پیشرفت و با بارورسازی این پژوهشگاه توسط اندیشمندان دیگر این خطه، تعالی و ادامه پیدا می‌کند تا مردم بتوانند از خدمات این مؤسسه به نفع مطلوب استفاده کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان نمونه و الگوی یک مؤسسه‌ موفق علمی، پژوهشی در کشور به شمار می رود، ادامه داد: در واقع زنده‌یاد کاظمی ‌آشتیانی ترکیبی از علم، ایمان، تلاش، پایبندی و تقوا در عمل، مدیریت و جدیت در کار بود و این همان چیزی است که اکنون جوانان ما به آن نیاز دارند.

وی با بیان اینکه اقدام ارزشمند، زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی ‌آشتیانی در زمینه سلول‌های بنیادی و ایجاد پژوهشگاه رویان اقدامی ماندگار و ارزشمند بود، گفت: وی دانشمندی مؤمن، جهادگر و فرزند صالح انقلاب بود.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :