استاندار سمنان مطرح کرد:

خدمات جهادی زنده یاد کاظمی آشتیانی تراز علمی کشور را در دنیا افزایش داد

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۰ کد : ۶۶۹۱۶ عمومی تاپ خبر
استاندار سمنان در آستانه هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی گفت: خدمات و فعالیت های جهادی زنده یاد کاظمی آشتیانی، تراز علمی کشور را در دنیا افزایش داد.
خدمات جهادی زنده یاد کاظمی آشتیانی تراز علمی کشور را در دنیا افزایش داد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند فقید، زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار و مؤسس پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران با اشاره به توجه و عنایت های همیشگی مقام معظم رهبری به نخبگان علمی و دانشگاهی، گفت: اعتماد و پشتیبانی های معظم له از زنده یاد کاظمی آشتیانی، به جهت فعالیت جهادی و دانش زیاد این دانشمند فقید بود.

وی افزود: این دانشمند فقید، نمونه بارزی از اعتماد نظام و رهبری به نخبگان کشور است.

استاندار سمنان با تمجید از فعالیت های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی، گفت: کمتر نهاد و دستگاهی در کشور سراغ داریم که تا این حد مورد توجه رهبری معظم انقلاب باشد.

هاشمی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به تعبیر رهبری معظم انقلاب یکی از مهمترین رویش های انقلاب و مولود انقلاب اسلامی است، ادامه داد: خدمات و فعالیت های جهادی زنده یاد کاظمی آشتیانی، تراز علمی کشور را در دنیا افزایش داد و به همین جهت همیشه مورد عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری بوده و است.

وی تصریح کرد: بی شک بالاترین و مطمئن ترین سرمایه جهاددانشگاهی، اعتماد و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب نسبت به این مجموعه است و رویکرد این نهاد در سطح ملی و استان در جهت فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار سمنان همچنین تأکید کرد: اگر بخواهیم مؤلفه ها و شاخصه های مهم و تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت علمی و اجرای فرامین رهبری را برشمریم، و الگوی مناسبی از آن معرفی کنیم، قطعاً و یقیناً باید از زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی نام ببریم و این الگوی موفق را به جوانان و نخبگان و همچنین در سطح مدیران کشور معرفی کنیم.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :