سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

حرکت زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی رمز پیشرفت کشور است

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۴ کد : ۶۶۸۱۸ عمومی تاپ خبر
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه نتیجه راه زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی تحقق آرمان «ما می‌توانیم» است، گفت: حرکت زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی راز و رمز پیشرفت کشور است.
حرکت زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی رمز پیشرفت کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، حجت‌الله والمسلمین احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی‌آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، اظهار کرد: خروجی شخصیت وی با تفکر جهادی، دستاوردهای این پژوهشکده است.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی یک پدیده و مولود مبارک جمهوری اسلامی است که دستاوردهای زیادی داشته، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در کنار معاونت‌های علمی و بنیاد نخبگان سرعت به سزایی در نوآوری‌های پژوهشی داشته که یکی از این دستاوردها، پژوهشگاه رویان است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی با تاکید بر این که نتیجه‌ای که از راه زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی حاصل شده یعنی ما توانستیم، افزود: جهاددانشگاهی با تفکر جهادی فراتر از مجامع دیگر علمی بوده است و می‌خواهد تلاش مضاعفی را انجام دهد.

نماینده مردم همدان در خانه ملت تأکید کرد: پژوهشگاه رویان تنها نمونه نبوده بلکه در حال حاضر شاهد بروز و ظهور جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی هستیم که در تمام عرصه‌ها توانسته حرف اول را بزند.

وی با بیان اینکه راز و رمز حرکت زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی، راز و رمز پیشرفت کشور است، تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور نگاه‌ها به پژوهش‌های بیرونی است این در حالیست که اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم، نشانه مسیر، تفکر زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی است.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :