رییس جهاددانشگاهی بوشهر:

زنده یاد کاظمی آشتیانی جهادگری که جلوتر از مرزهای علم و فناوری حرکت کرد

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۵ کد : ۶۶۷۳۵ عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی بوشهر در آستانه فرا رسیدن سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران گفت: دکتر کاظمی آشتیانی شخصیتی جهادی، انقلابی، مومن و دانشمند فرهیخته ای بود که جلوتر از مرزهای علم و فناوری در حوزه علمی به ویژه سلول های بنیادی حرکت کرد و با نگاهی علمی به موفقیتی جهانی رسید.
زنده یاد کاظمی آشتیانی جهادگری که جلوتر از مرزهای علم و فناوری حرکت کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی بوشهر، علی احمدی زاده رییس جهاددانشگاهی بوشهر در آستانه فرا رسیدن سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان گفت: باید زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی این شخصیت دانشمند و مومن، انقلابی و جهادی برای جوانان این مرزوبوم الگوسازی شود و تمام ایران اسلامی با این شخصیت جهادی و دانشمند زمان بیشتر آشنا شوند.
احمدی زاده افزود: اگر بخواهیم این الگوی صالح انقلاب را معرفی کنیم باید گفت زنده یاد کاظمی آشتیانی شخصیتی جهادی، انقلابی، مومن و دانشمند فرهیخته ای بود که جلوتر از مرزهای علم و فناوری در حوزه علمی به ویژه سلول های بنیادی حرکت کرد و با نگاهی علمی به موفقیتی جهانی رسید.
رییس جهاددانشگاهی بوشهر تاکید کرد: آنچه باعث غرور و عزت ایرانی در پژوهشگاه رویان شده، نگاه عمیق به فعالیت های زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی است که این پژوهشگاه علمی را با یک نگاه انقلابی و جهادی راه اندازی کرد و حال موفقیت های آن مرهون تلاش های این جهادگر فقید است.
وی خاطرنشان کرد: به جوانان و نوجوانان مرز و بوم پیشنهاد می کنم زندگی نامه این دانشمند را مطالعه کنند و از زندگی، منش و نگاه جهادی دکتر کاظمی الگو بگیرند و این خود امیدبخشی و چراغ راهی برای آنها خواهد بود.
احمدی زاده در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها علاقه و تمجید خود را از دکتر سعید کاظمی آشتیانی بیان کرده‌اند و مسئولان باید تلاش کنند این فرزند صالح انقلاب اسلامی ایران را هر چه بیش تر از پیش معرفی کنند.

کلید واژه ها: سعید ایران سالگرد کاظمی آشتیانی


نظر شما :