کتاب «کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین» وارد بازار نشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین» تألیف سید جلالالدین حسینی دهشیری و علی رضائیان صباغ با شمارگان 500 نسخه، دارای 171 صفحه و 5 فصل، در قطع رقعی، چاپ و راهی بازار کتاب شد.
با توجه به اهمیت هوشمندی کسبوکار یا هوش تجاری، در این کتاب در ابتدا به بررسی، تعریف مفاهیم و اجزا هوش تجاری پرداخته میشود. سپس به بررسی نقش هوش تجاری بهعنوان ابزار تصمیمساز در سازمان پرداخته میشود و همچنین کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و نقش آن بهعنوان پشتیبان هوشمند تصمیم برای مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین، بررسی میگردد.
چاپ اول این کتاب در پاییز 1402، با قیمت یکمیلیون و 30 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان میتوانند بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید کنند.
نظر شما :