مدیرکل حراست جهاددانشگاهی تشریح کرد؛

برنامه جهاددانشگاهی برای برگزاری انتخابات پُرشور و شکوهمند در کشور

۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۶ کد : ۶۶۲۶۰ عمومی تاپ خبر
مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه، سیاست‌ها و برنامه‌های این نهاد را برای برگزاری انتخابات پُرشور تشریح کرد.
برنامه جهاددانشگاهی برای برگزاری انتخابات پُرشور  و شکوهمند در کشور

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، سیدیوسف حسینی مدیرکل حراست جهاددانشگاهی پنجشنبه ۲۳ آذرماه، طی سخنانی در دومین روز گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با اشاره به‌ اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، به تشریح نگاه رهبری پیرامون انتخابات پرداخت.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: از آغاز پیروزی انقلاب تا امروز، در همه مسائل مهم، در همه مسوولیت‌های اساسی کشور، مردم بودند که نقش ایفا کردند.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی ایسپا در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت چهار اصل مهم مورد نظر رهبری برای انتخابات در کشورمان است.

وی در ادامه با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای انتخابات پیش رو از توجه رسانه‌های جهاددانشگاهی به این موضوع سخن گفت.

 حسینی ادامه داد: باهدف صیانت از اعتبار و جایگاه جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی انقلابی و همچنین کمک به برگزاری باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دستورالعمل حضور جهادگران در انتخابات اسفندماه ابلاغ شده تا به‌گونه‌ای عمل نشود که خدشه‌ای به نام بلند جهاد دانشگاهی وارد شود.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه این نهاد هیچ‌گونه موضع‌گیری له یا علیه افراد و گروه‌های سیاسی نخواهد داشت ادامه داد: رسانه‌های جهاددانشگاهی رسانه‌های نظام هستند و به همین دلیل نباید در اختیار یک جریان‌ سیاسی خاص قرار داده شوند و باید عدالت رسانه‌ای در این خصوص رعایت شود.

وی در پایان عنوان کرد: همه این اقدامات برای برگزاری انتخابات شکوهمند در کشورمان است.


نظر شما :