آموزش ۷۰۰ فراگیر طی ۶ ماه نخست سال در دپارتمان علوم رایانه مرکز آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۶۶۲۳۳ آموزش و کارآفرینی
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، بیش از ۷۰۰ فراگیر در دپارتمان علوم‌ کامپیوتر مرکز آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین، در رشته‌های مرتبط با شبکه و زبان‌های مختلف برنامه نویسی آموزش دیدند.
آموزش ۷۰۰ فراگیر طی ۶ ماه نخست سال در دپارتمان علوم رایانه مرکز آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد قزوین، سمانه مولاوردی‌خانی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با پشتوانه بیش از 15 سال فعالیت در استان، پیشرو اجرای دوره‌های آموزشی و تخصصی است و توانمندسازی افراد در رشته های مختلف از اولویت های این مجموعه است.

وی با بیان این که،‌ آموزش های تخصصی و کاربردی نوعی سرمایه گذاری مفید و عاملی کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شود،‌ تصریح کرد: سیاست‌های آموزشی جهاددانشگاهی در راستای بازدهی اقتصادی برنامه ریزی شده است.

مولاوردی‌خانی افزود: آموزش های تخصصی و کاربردی اقدامی راهبردی است که در سطح فردی باعث ارزشمندی فرد، در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملی و حتی فراملی به افزایش بهره وری منجر می شود.

وی با اشاره به دپارتمان‌های تخصصی مرکز آموزش جهاددانشگاهی قزوین، عنوان کرد:‌ با توجه به گسترش کامپیوتر و نقش آن،‌ دوره‌های آموزشی علوم کامپیوتر در راستای بهره‌وری مهارت‌ افراد و اشتغالزایی می‌تواند گامی موثر در پیشرفت جامعه باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین،‌خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری، بیش از700فراگیر در دپارتمان علوم‌ کامپیوتر مرکز آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان قزوین، در رشته‌های مرتبط با شبکه و زبان‌های مختلف برنامه نویسی آموزش دیدند.

مولاوردی‌خانی، با بیان اینکه، جهاددانشگاهی در راستای ارتقاء سطح دانش‌، نگرش و مهارت افراد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با اساتید متخصص و خبره می‌نماید، بیان کرد: کلیه آموزش‌های مرکز معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین، بر اساس انجام نیازسنجی‌های متعدد در سطح جامعه تدوین و اجرا می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز آموزش‌ جهاددانشگاهی قزوین، چندین دپارتمان تخصصی تحت عناوین دپارتمان علوم‌انسانی، فنی و مهندسی،‌ علوم رایانه،‌ هنر، معماری، فضای مجازی،‌ ‌پزشکی،‌ زبان‌های خارجی و صنعت در حال خدمت گذاری هستند.

وی ادامه داد: به لحاظ زیرساختی و سخت افزاری، دپارتمان علوم رایانه مرکز آموزش دارای 6 سایت‌ و 80 کامیپوتر مجهز است و کلیه آموزش‌ها بر اساس جدیدترین روش‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مولاوردی‌خانی در پایان  تصریح کرد: در دپارتمان علوم کامپیوتر،‌دوره های آموزشی نظیر زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون،  سی‌شارپ،‌ پیاتون پیشرفته (ماشین لرنینگ) طراحی صفحات وب  و مهارت‌های هفتگانه ICDL  برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به این دوره‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.Jedu.ir مراجعه نمایند.
 


نظر شما :