نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

استقامت و صبر مردم غزه ستودنی است

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۳ کد : ۶۶۲۲۹ عمومی تاپ خبر
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، با ارتباط تلفنی در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیستی و آواره شدن بیش از نیمی از مردم این منطقه گفت: با تمام این حملات پایداری مردم غزه بسیار خوب و ستودنی است.
استقامت و صبر مردم غزه ستودنی است

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با ارتباط تلفنی در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی که امروز ۲۲ آذر ماه در قم برگزار شد، گفت: صهیونیست‌ها روزبه‌روز دست به جنایت‌های بیشتری می‌زنند و تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم غزه شهید و ۵۲ هزار نفر نیز مجروح شده اند. که اکثرا از زنان و کودکان هستند.

وی با بیان اینکه حملات رژیم غاصب صهیونیستی باعث از بین رفتن تاسیسات آب، برق و... مردم غزه شده و بیش از نیمی از مردم این منطقه آواره شده‌اند گفت: با تمام این حملات پایداری مردم غزه بسیار خوب و ستودنی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مقاومت به پایداری خود ادامه می‌دهند عنوان کرد: تاکنون خسارت سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده و طوفان الاقصی تأثیرات بسیاری بر اقتصاد رژیم صهیونیستی گذاشته و اقتصاد این رژیم غاصب را مختل کرده  است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ سرباز اسرائیلی در غزه کشته و ۵ هزار نفر زخمی شده‌اند، گفت: پژواک و پیامدهای این فاجعه حتی امنیت آمریکا را تحت تأثیر قرار داده و البته این را می‌توان یک مزیت دانست چون اعتراضات مردمی در مقیاس وسیع علیه آمریکا در جهان و خود این کشور در جریان است.

ابوشریف به بیانیه سه کشور استرالیا نیوزلند و کانادا که خواستار توقف جنگ در غزه شده‌اند گفت: حتی رئیس جمهور آمریکا نیز در سخنانی عجیب و کم سابقه به انتقاد از دولت اسرائیل پرداخت.

وی در پایان با تقدیر از دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی از تمامی جهادگران این نهاد خواست تا مبارزان فلسطینی را دعا کنند و گفت: از خداوند می‌خواهیم که ما را یاری کند.


نظر شما :