وبینار «از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی» برگزار شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۱ کد : ۶۶۱۶۷ آموزش و کارآفرینی
وبینار «از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی» به همت دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.
وبینار «از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: به دنبال برگزاری سلسله چهارشنبه های وبیناری، وبینار آنلاین "از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی" به همت مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و با حضور سید مرتضی فاطمی معاونت منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان و همکاری موسسه کار و تأمین اجتماعی برگزار شد.

مشرفی افزود: این وبینار با هدف بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به تأمین اجتماعی و نقش مشاوره در این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این وبینار، معاونت منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان به عنوان سخنران اصلی به بررسی موضوعاتی مانند حقوق و تکالیف کارفرمایان، نرخ حق بیمه و معافیت ها، حوادث ناشی از کار، نحوه صدور مفاصا حساب، تنظیم لایحه دفاعیه در هیئت های تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی و گزارش آخرین تحولات در این حوزه پرداخت.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز در طول برگزاری این وبینار با اشاره به اهمیت مشاوره در حوزه کسب و کار اظهار کرد: اصغر دادخواه مدیر کل سابق اداره کل تأمین اجتماعی استان های اصفهان و قم به عنوان یکی از مشاورین مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان همکاری دارد و این مرکز آماده خدمت رسانی است.

وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با شماره 33387455-031 تماس حاصل فرمایند.
 


نظر شما :