آموزش بیش از ۴۰۰ دهیار لرستانی توسط جهاددانشگاهی

۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۳ کد : ۶۶۰۵۷ آموزش و کارآفرینی
دکتر فرهاد فرامرزیان سرپرست جهاددانشگاهی لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی دهیاری‌های این استان خبر داد.
آموزش بیش از ۴۰۰ دهیار لرستانی توسط جهاددانشگاهی

به گزارش روابط‌ عمومی جهاددانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان سرپرست جهاددانشگاهی لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی دهیاری‌های این استان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری لرستان با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی دهیاران به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دهیاران سراسر استان اقدام نموده است.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان ادامه داد: به این منظور و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته دهیاران هفت دوره آموزشی کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در روستا، آشنایی با وظایف تشکیلات و جایگاه دهیاری‌ها، قوانین ساخت و ساز غیرمجاز در روستا، نظام بودجه‌ریزی در دهیاری‌ها، آشنایی با خدمات روستایی، کارگاه انتقال تجربه و قوانین و مقررات مالی و معاملاتی در دهیاری‌ها را در 12 شهرستان استان آموزش دیده‌اند.

دکتر فرامرزیان گفت: در این خصوص معاونت آموزشی جهاددانشگاهی لرستان متعهد شد دوره‌های آموزشی مهارتی دهیاری‌ها را به‌صورت حضوری برای 23576 نفر ساعت برگزار کند که این دوره‌های آموزشی از تیرماه امسال در دستور کار قرار گرفت و در آذرماه به پایان رسید.