وظیفه ما اجرای وصایای شهدا است

۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ کد : ۶۶۰۵۱ فرهنگی
رییس جهاددانشگاهی مازندران، در جمع مدیران مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت این نهاد در مرکز بابلسر، گفت: شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما وظیفه داریم، مجری وصایای آنها باشیم.
وظیفه ما اجرای وصایای شهدا است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، نشست هم‌اندیشی مدیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی مازندران ظهر دیروز 18 آذرماه در مرکز آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در بابلسر برگزار شد.

در این نشست مهندس محمدرضا یوسفی مهر، رییس جهاددانشگاهی مازندران، ضمن گرامیداشت ورود کاروان شهدای گمنام در مازندران، گفت: استقبال از این شهدای گمنام وطیفه ما است و لازم می‌دانم مدیران مراکز در پاسداشت این شهدای خوش‌نام اقدامات بصری در فضای مراکز را انجام دهند.

وی با بیان این که جای جای استان لاله خیز مازندران در هفته جاری میزبان این شهدای خوشنام است، افزود: امروز ما در این نهاد علمی وظیفه داریم تا در مسیر اعتلای نظام اسلامی و خدمت به آحاد مردم گام برداریم و فراموش نکنیم این نظام اسلامی که امروز به درخت تنومندی تبدیل شده، دستاورد خون مخلص و پاک همین شهدایی است که حتی کسی نامی از آنان به یاد ندارد.

وی مهمترین ویژگی شهدا دفاع مقدس را اخلاص و ولایت‌پذیری، دانست و تصریح کرد: شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما وظیفه داریم، مجری وصایای آنها باشیم.

یوسفی مهر ضمن ارایه پیشنهاداتی درباره رشد و بلوغ مراکز آموزشی، گفت: در راستای تکریم فراگیرها، تمامی فضاهای آموزشی تخصصی مهارتی جهاددانشگاهی نیاز به مرمت و بهسازی دارد که این برنامه به لطف خداوند از ساختمان مرکز بابلسر با 35 سال قدمت، شروع و در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مابقی مراکز نیز مرمت و بازسازی خواهد شد.

در این نشست مدیران مراکز جهاددانشگاهی از شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل درباره موضوعات و مسائل جاری مراکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است، مهندس یوسفی مهر که از اردیبهشت امسال مسئولیت جهاددانشگاهی مازندران را عهده‌دار شد در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی نشست‌هایی را به صورت انفرادی و جمعی با بخش‌های مختلف این واحد استانی داشته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 


نظر شما :