در آستانه روز دانشجو؛ حضور شاعران برجسته استان کرمانشاه در عصر شعر جهاددانشگاهی

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۵ کد : ۶۵۶۶۵ فرهنگی
نشست عصر شعر کانون ادبی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه ، به‌مناسبت «روز دانشجو» در سالن شهید نوروز نژاد برگــزار شد.
در آستانه روز دانشجو؛ حضور شاعران برجسته استان کرمانشاه در عصر شعر جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ،در این مراسم مهدی عبدالمالکی معاون آموزش سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، با اشاره به نقش شعر وهنر در مسایل فرهنگی و توسعه تصریح کرد:سازمان جهاددانشگاهی همواره با تشکیل و حمایت از ساختارهای توسعه ای به مقوله فرهنگ بصورت ویژه پرداخته است .
وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا اولین دپارتمان ادب و سخنوری و اولین دوره آکادمیک  آموزش شاهنامه خوانی در کشور در جهاددانشگاهی کرمانشاه شکل گرفت افزود: به دنبال رونق فعالیت های ادبی در استان هستیم .
عبدالمالکی در ادامه تاکید کرد: کرمانشاه خاستگاه بزرگان ادب و هنر در عرصه ملی و بین المللی است که باید این افتخارات به جوانان به خوبی معرفی شوند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیار خوب کانون ادبی دانشگاه، خاطر نشان کرد: جذب استعدادهای دانشجویی و کمک گرفتن از اساتید برجسته استان برای آموزش های تخصصی این دانشجویان می تواند به پرورش نسل جدیدی ازشاعران و نویسندگان کمک کند.
معاون آموزش سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان اینده سازان استان هستند، افزود:فراخوانی در حوزه دانشجویی منتشر شده که امیدواریم با استقبال خوب دانشجویان بتوانیم گامی بلند در راستای توسعه فرهنگ و ادب شهر برداریم .
گفتنی است این برنامه  که به همت کانون ادبی دانشجویان جهاددانشگاهی و دپارتمان ادب و سخنوری  معاونت آموزش سازمان جهاددانشگاهی و با حضور و شعرخوانی اساتید و شاعران برجسته شعر و ادبیات کرمانشاه؛ استاد پروینی، حساس، فتحی، جسری، رحمانی، بابایی و همچنین شاعران جوانِ  برگزار شد.
 


نظر شما :