انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی هنر با مجموعه برج آزادی

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۲ کد : ۶۵۴۴۸ فرهنگی
تفاهم نامه همکاری علمی، فرهنگی و آموزشی میان جهاددانشگاهی هنر و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به منظور استفاده دانشجویان هنر و هنرمندان از امکانات و ظرفیت های این مجموعه منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی هنر با مجموعه برج آزادی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، تفاهم نامه همکاری بین الهام جبل زایجانی سرپرست جهاددانشگاهی هنر و فرزاد هوشیار پارسیان رییس مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی (برج آزادی) امضاء شد.

محورهای اصلی همکاری در این تفاهم نامه؛ ظرفیت سازی مجموعه برج آزادی در خصوص فعالیت های علمی، فرهنگی و آموزشی دانشجویان و به ویژه دانشجویان هنر، ایجاد تعامل موثر میان هنرمندان و دانشجویان عرصه هنر با برج آزادی و بهره مندی از امکانات مجموعه ها در راستای اهداف مشترک ذکر شده است.

معرفی ظرفیت ها و فضاهای فرهنگی برج آزادی، مشارکت و ایجاد زمینه حضور فعال هنرمندان و دانشجویان هنر نخبه معرفی شده توسط جهاد دانشگاهی هنر برای بهره برداری از امکانات برج آزادی برای برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها، نشست های تخصصی هنر، مراسم و ... برگزاری برخی از رویدادهای جهاد دانشگاهی هنر و دانشگاه هنر، و اختصاص فضاهای مورد نیاز برای فعالیت های علمی و پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در مجموعه برج آزادی برای دانشجویان هنر و هنرمندان و حمایت های مادی و معنوی این مجموعه از برنامه های مشترک آتی از جمله تعهدات این تفاهم نامه است.

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه


نظر شما :