آموزش‌های ارائه‌شده در جهاددانشگاهی لرستان اشتغال‌محور هستند

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۹ کد : ۶۵۴۲۸ آموزش و کارآفرینی
سرپرست جهاددانشگاهی لرستان گفت: برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از ماموریت‌های جهاددانشگاهی است.
آموزش‌های ارائه‌شده در جهاددانشگاهی لرستان اشتغال‌محور هستند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان، هفتم آذرماه در نشست مشترک با وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل و معاونین اداره‌کل استاندارد لرستان که با هدف بررسی زمینۀ همکاری‌های مشترک برگزار شد، تأکید کرد: برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از ماموریت‌های جهاددانشگاهی است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی لرستان اجرای فعالیت‌های مسئله‌محور و ماموریت‌محور در راستای توسعۀ لرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

فرامرزیان با بیان این که مخاطبان اداره‌کل استاندارد بسیار زیاد هستند، افزود: استاندارد نیاز همه کشور بوده و جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف آمادگی کامل برای همکاری با این اداره‌کل را دارد.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان گفت: نقش استانداردها در رشد و توسعه اقتصادی و سهم آن در تولید ناخالص داخلی کشورها، بسیار مهم بوده و نقش استاندارد در کیفی‌سازی تولیدات غیرقابل انکار است.

وی در ادامه بیان کرد: آموزش‌های ارائه‌شده در جهاد دانشگاهی لرستان اشتغال‌محور هستند و در آینده نزدیک دوره‌های آموزشی و تخصصی MBA و DBA قرار است برای اولین بار توسط جهاد دانشگاهی در لرستان برگزار شوند.

فرامرزیان تصریح کرد: تمامی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این دوره‌ها شرکت و مدرک معتبر قابل ترجمه دریافت کنند.

وی همچنین به مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز بسیار مهم و موفق در سطح کشور است. در حال حاضر بیش از هفت هزار پرونده برای زوجین ناباور در این مرکز تشکیل شده و با توجه به حجم مراجعات به دنبال گسترش و توسعه این مرکز هستیم.

فرامرزیان با تاکید دوباره بر این که سرمایه انسانی، علمی و امکانات آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی لرستان آماده همکاری با اداره‌کل استاندارد است، خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگ‌سازی باید اقدامات مورد نیاز انجام شود تا مردم جامعه از همان کودکی یاد بگیرند از محصولات استاندارد استفاده کنند.